Skuffende efterfølger dog ganske fin. Famke Janssen levere hendes replikker stift, hvor imod datteren klarer sig okay. Det der trækker op er Liam Nessons råhed, han bærer hele filmen igenmen. Kunne også godt lide filmens humor, som trak den op. Den har dog nogle fede scener, slås kamp scenerne er rigtig godt koreograferet og bil scenen var rigtig fed. Synes dog bare den prøvede for meget på det følseladene det fede ved Taken, at man slet ikke havde noget tilovers med skurkene, og han blev ved at kun fine "fisk", og "fisk". Her vidste man hvem skurken var, og hvor de var henne i byen Istanbul. Øv bøv, køber den nok ikke på BD, medmindre den ligger til en halvtredser.
Jeg siger nej tak til en tredje Taken, Bryan fik en god afsked for mig af, i den sidste scenen med skurken, som er btw en af højdepunkterne i filmen. Fed måde at dræbe skurken på, man tror rent faktisk at han lader ham gå, pga han virker bare så tøset, spillede rå og sej men i sidste ende var han en kujon, og Bryan vidste at han er et godt menneske.
6/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Synes dog bare den prøvede for meget på det følseladene det fede ved Taken, at man slet ikke havde noget tilovers med skurkene, og han blev ved at kun fine "fisk", og "fisk".
... fisk?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Ja, altså ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Bare at hoved skurken er Hajen, og dem man spørger, afhører plejer altid være de mindre håndlanger/fisk. Get it? :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#15931 Kruse 13 år siden
Den er skam også god :)
#15932 Batsy 13 år siden
+1!
#15933 Zombi 13 år siden
+2!
#15934 misuma 13 år siden
Genkendelig og alligevel ret original. Den byder på flere vellykkede creepy scenarier. Glæder mig til S2.
4,5/6
The Vampire Diaries, S1:
Jeg kan sagtens forstå hvis folk får en Twillight-vibe, men holder man ud vil man opdage, at serien har mere at byde på.
3,5/6
#15935 Batsy 13 år siden
Skuffende efterfølger dog ganske fin. Famke Janssen levere hendes replikker stift, hvor imod datteren klarer sig okay. Det der trækker op er Liam Nessons råhed, han bærer hele filmen igenmen. Kunne også godt lide filmens humor, som trak den op. Den har dog nogle fede scener, slås kamp scenerne er rigtig godt koreograferet og bil scenen var rigtig fed. Synes dog bare den prøvede for meget på det følseladene det fede ved Taken, at man slet ikke havde noget tilovers med skurkene, og han blev ved at kun fine "fisk", og "fisk". Her vidste man hvem skurken var, og hvor de var henne i byen Istanbul. Øv bøv, køber den nok ikke på BD, medmindre den ligger til en halvtredser.
6/10
#15936 Riqon 13 år siden
... fisk?
#15937 Batsy 13 år siden
Ja, altså ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Bare at hoved skurken er Hajen, og dem man spørger, afhører plejer altid være de mindre håndlanger/fisk. Get it? :P
#15938 Riqon 13 år siden
#15939 Batsy 13 år siden
Se det kunne være en fed animations film!
#15940 Riqon 13 år siden