Har slet ikke glemt hende, men synes hun har en meget større rolle end de andre skuespiller jeg nævnte.
Så er jeg helt med. Synes bare det er spøjst, hun ikke var blevet nævnt tidligere, da der blev snakket så meget om de forskellige roller i henholdsvis Gladiator og KoH.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Rigtig god film. Sjov, spændende med god dynamik mellem skuespillerne og øje for detaljerne e.g. ting er slidte, skudhuller forbliver, sår og revner i tøj forsvinder ikke pludseligt. Alt i alt en glimrende film, men historien - plottet - fatter jeg ikke.
I got ya!... I think. De skulle bruge noget Iridium, men er det virkelig realistisk at Loki ikke kunne bryde ind og bare stjæle det? Skulle de virkelig bruge et øje, og var det efterfølgende nødvendigt med hele det Loki-show i Tyskland? Det virker tydeligt at han ønsker at blive fanget, og så meget siger Furey selv med hans kommentar om at Loki ser ud til at være den eneste som ønsker at være på skibet. Men hvorfor ønsker han at være på skibet? For at "aktivere" Hulk? Loki kan umuligt være sikker på at Banner mister kontrollen, men selv hvis det var garanteret, hvad er så pointen? Hvad opnår han med sit fangenskab ud over at binde en dysfunktionel gruppe tættere sammen?
You and what army? Hæren som dropper ud af den enlige portal er da skræmmende lille, og målt i ren energiudladning, så ville selv en mindre del af den amerikanske hær sagtens være i stand til at stoppe dem. Vi ser sågar, at en enlig atombombe udsletter hele moderskibet -- hvilket endvidere dræber/deaktiverer samt gritters som allerede er sluppet igennem. Convenient.
Who needs strategy when you have huge explosions? Hvorfor vælge Manhatten som udgangspunkt for en invasion af jorden? Pga. Starks Arc-reator? Jamen så er det da heldigt, at han netop havde fået den til at virke i dagene op til invasionen. Tænkt hvis angrebet var sket en uge før, eller 2 uger senere hvor skidtet var nede pga. manglende reservedele fra Kina. Pointen er bare, at hvis Arc-reatoren er SÅ kritisk som energikilde, så skulle planen måske være overvejet lidt grundigere, og eksekveret mod multiple militære mål, og med en 80.000 gange så stor hær. Men det er da vældig vældigt at se Manhatten bliver angrebet af en flok skydegale tåber.
This is not the realm you are looking for. Hvad skal Loki med jorden? Hvad er hans motivation? Hvorfor angribe bare for at udslette? Jeg har læst andre reviews/spekulationer som går på, at det hele var et setup for at komme tilbage til Asgård, og at alt lykkes efter hans plan, men det tvivler jeg desværre på skulle være tilfældet.
Har de sidste par dage set 4 fantastiske film! Alle får 9/10 :)
Apa, 1966 Den unge Tako er barn af 2. verdenskrig, og har aldrig rigtig mødt sin far. Derfor opbygger han et ideal-billede af ham, som han selv kommer til at tro på. Filmene handler om en Bulgarien efter 2. verdenskrig og om Bulgarien omkring oprøret i 1956.
Jo ældre han bliver, jo mere kommer han dog i tvivl. Det er superb drama om et land i en svær tid.
Brute Force, 1947 Min første Jules Dassin-film og hvilken film! En flok fanger lider under den tyranniske og sadistiske Captajn Munsey. Især hovedrollen, den altid fantastiske Burt Lancaster, har et udestående med ham.
Filmen er ret barsk for sin tid, og den helt igennem spændende.
The Naked City, 1948 Igen en Dassin-film, lavet i en stil som er ret unik - hvertfald for de klassiske film. I en nærmest dokumentarisk stil følger vi opklaring af et mord. Det er en regulær neglebider!
I Stand Alone, 1998 Gaspar Noes første film og en af de absolut mest livshadende film, jeg nogensinde har set. En helt gennem rystende film, der på sin vis er barskere end Irreversible. Det er en af 90'ernes bedste film og derfor har den fortjent en plads på min top250-liste. Det er en must-see, og Gaspar Noes bedste!
Brute Force, 1947 Min første Jules Dassin-film og hvilken film! En flok fanger lider under den tyranniske og sadistiske Captajn Munsey. Især hovedrollen, den altid fantastiske Burt Lancaster, har et udestående med ham.
The Naked City, 1948 Igen en Dassin-film, lavet i en stil som er ret unik - hvertfald for de klassiske film. I en nærmest dokumentarisk stil følger vi opklaring af et mord. Det er en regulær neglebider!
Så kan du passende fortsætte med Night and the City og Du rififi chez les hommes.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#16321 Batsy 13 år siden
Har slet ikke glemt hende, men synes hun har en meget større rolle end de andre skuespiller jeg nævnte.
#16322 Neranders 13 år siden
Så er jeg helt med. Synes bare det er spøjst, hun ikke var blevet nævnt tidligere, da der blev snakket så meget om de forskellige roller i henholdsvis Gladiator og KoH.
"That's rough, buddy."
#16323 Sweetiebellefan 13 år siden
En familie tager på udflugt i New Jersey med en far de ikke ved har rabies.
Imens er et legendarisk monster løs i ødemarken der er halv hest og halv vampyr som er skabt af en heks.
Rodet men spændene alligevel.
7/10
#16324 misuma 13 år siden
Du må ha' nogle usædvanlige gode kontakter med alle de spritnye titler du får set...
#16325 loki 13 år siden
#16326 Zombi 13 år siden
Meh
5/10
#16327 Batsy 13 år siden
:DD!!
#16328 loki 13 år siden
Rigtig god film. Sjov, spændende med god dynamik mellem skuespillerne og øje for detaljerne e.g. ting er slidte, skudhuller forbliver, sår og revner i tøj forsvinder ikke pludseligt. Alt i alt en glimrende film, men historien - plottet - fatter jeg ikke.
I got ya!... I think.
De skulle bruge noget Iridium, men er det virkelig realistisk at Loki ikke kunne bryde ind og bare stjæle det? Skulle de virkelig bruge et øje, og var det efterfølgende nødvendigt med hele det Loki-show i Tyskland? Det virker tydeligt at han ønsker at blive fanget, og så meget siger Furey selv med hans kommentar om at Loki ser ud til at være den eneste som ønsker at være på skibet. Men hvorfor ønsker han at være på skibet? For at "aktivere" Hulk? Loki kan umuligt være sikker på at Banner mister kontrollen, men selv hvis det var garanteret, hvad er så pointen? Hvad opnår han med sit fangenskab ud over at binde en dysfunktionel gruppe tættere sammen?
You and what army?
Hæren som dropper ud af den enlige portal er da skræmmende lille, og målt i ren energiudladning, så ville selv en mindre del af den amerikanske hær sagtens være i stand til at stoppe dem. Vi ser sågar, at en enlig atombombe udsletter hele moderskibet -- hvilket endvidere dræber/deaktiverer samt gritters som allerede er sluppet igennem. Convenient.
Who needs strategy when you have huge explosions?
Hvorfor vælge Manhatten som udgangspunkt for en invasion af jorden? Pga. Starks Arc-reator? Jamen så er det da heldigt, at han netop havde fået den til at virke i dagene op til invasionen. Tænkt hvis angrebet var sket en uge før, eller 2 uger senere hvor skidtet var nede pga. manglende reservedele fra Kina. Pointen er bare, at hvis Arc-reatoren er SÅ kritisk som energikilde, så skulle planen måske være overvejet lidt grundigere, og eksekveret mod multiple militære mål, og med en 80.000 gange så stor hær. Men det er da vældig vældigt at se Manhatten bliver angrebet af en flok skydegale tåber.
This is not the realm you are looking for.
Hvad skal Loki med jorden? Hvad er hans motivation? Hvorfor angribe bare for at udslette? Jeg har læst andre reviews/spekulationer som går på, at det hele var et setup for at komme tilbage til Asgård, og at alt lykkes efter hans plan, men det tvivler jeg desværre på skulle være tilfældet.
4/6
#16329 Skeloboy 13 år siden
Apa, 1966
Den unge Tako er barn af 2. verdenskrig, og har aldrig rigtig mødt sin far. Derfor opbygger han et ideal-billede af ham, som han selv kommer til at tro på. Filmene handler om en Bulgarien efter 2. verdenskrig og om Bulgarien omkring oprøret i 1956.
Jo ældre han bliver, jo mere kommer han dog i tvivl. Det er superb drama om et land i en svær tid.
Brute Force, 1947
Min første Jules Dassin-film og hvilken film! En flok fanger lider under den tyranniske og sadistiske Captajn Munsey. Især hovedrollen, den altid fantastiske Burt Lancaster, har et udestående med ham.
The Naked City, 1948
Igen en Dassin-film, lavet i en stil som er ret unik - hvertfald for de klassiske film. I en nærmest dokumentarisk stil følger vi opklaring af et mord. Det er en regulær neglebider!
I Stand Alone, 1998
Gaspar Noes første film og en af de absolut mest livshadende film, jeg nogensinde har set. En helt gennem rystende film, der på sin vis er barskere end Irreversible. Det er en af 90'ernes bedste film og derfor har den fortjent en plads på min top250-liste. Det er en must-see, og Gaspar Noes bedste!
#16330 Steffan Rasmussen 13 år siden
Så kan du passende fortsætte med Night and the City og Du rififi chez les hommes.