Gravatar

#16531 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg genså personligt den første Alene Hjemme i sidste weekend, og jeg må også sige, at den på ingen måde havde mistet noget af sin charme :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16532 Riqon 13 år siden

Jeg så også Alene Hjemme i forgårs, var det vist. Pudsigt nok er det "Tom og Jerry"/slapstick scenerne, jeg finder mest kedelige, når jeg ser den i dag, mens jeg finder resten af filmen fremragende. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16533 HonoDelLoce 13 år siden

Riqon (16532) skrev:
Jeg så også Alene Hjemme i forgårs, var det vist. Pudsigt nok er det "Tom og Jerry"/slapstick scenerne, jeg finder mest kedelige, når jeg ser den i dag, mens jeg finder resten af filmen fremragende. ;)

Jeg var faktisk overrasket over hvor lidt hele trap-setup-setuppet i huset egentlig fylder i filmen.

Som kid var det jo det, der trak hele filmen. Når man ser den nu som hvad man velsagtens godt kan kalde voksen, så er det nogle helt andre virkemidler, der gør den film fremragende :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16534 Riqon 13 år siden

HonoDelLoce (16533) skrev:
Jeg var faktisk overrasket over hvor lidt hele trap-setup-setuppet i huset egentlig fylder i filmen.

Præcis - jeg brugte de 10 små minutter på lige at lægge mit vasketøj sammen, mens nogle af mine venner (hvoraf den ene ikke havde set den før) sad og morede sig kosteligt. Men ja, den del var ret hurtigt overstået. ;)
Gravatar

#16535 Snaden 13 år siden

Hvad er det dog for nogle venner du omgås, Riqon. Ikke at have set Alene Hjemme....nogensinde! Gisp! ;)
Gravatar

#16536 Zombi 13 år siden

Jeg må så være rimelig barnlig, for jeg finder slap-stick scenerne ligeså sjove i dag, som jeg gjorde da jeg var barn.
Gravatar

#16537 Kruse 13 år siden

Jeg blev her i onsdags færdig med faget Den Amerikanske Western, og jeg har i forbindelse med det fag skulle skrive et blogindlæg om alle de film vi så til faget, undtagen en enkelt film("The Man Who Shot Liberty Valance"), som jeg istedet skulle holde oplæg om. Jeg har løbende kopieret blogindlæggene ind i denne tråd, undtagen ved "The Wild Bunch", da det jeg skrev var noget juks :)

Men her kommer så en karaktergivning og nogenlunde rangering af disse film:

1. High Noon - 9/10
2. The Searchers - 8/10
3. Unforgiven - 8/10
4. Dead Man - 8/10
5. The Man Who Shot Liberty Valance - 8/10
6. The Wild Bunch - 8/10
7. Shane - 8/10
8. Stagecoach - 8/10
9. Red River - 7/10
10. Open Range - 6-7/10
11. Duel in the Sun - 6/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16538 Riqon 13 år siden

Snaden (16535) skrev:
Hvad er det dog for nogle venner du omgås, Riqon. Ikke at have set Alene Hjemme....nogensinde! Gisp! ;)

Hun er svensker ...
Gravatar

#16539 Riqon 13 år siden

Zombi (16536) skrev:
Jeg må så være rimelig barnlig, for jeg finder slap-stick scenerne ligeså sjove i dag, som jeg gjorde da jeg var barn.

Well, jeg kan også godt lide, da Marv spørger: "Why the hell are you dressed like a chicken?" ;)
Gravatar

#16540 Skeloboy 13 år siden

Har ikke set Shane og Unforgiven kan jeg ikke huske godt nok til en vurdering.

Men jeg ville nok give karakterer sådan her:

1. High Noon - 9/10
2. The Wild Bunch - 9/10
3. Stagecoach - 9/10
4. Duel In The Sun - 8/10
5. Open Range - 8/10
6. The Searchers - 8/10
7. Dead Man - 7/10
8. The Man Who Shot Liberty Valance - 7/10
9. Red River - 6/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: