Den ser såmænd ikke dårlig ud og med instruktøren bag, kan jeg også glæde mig lidt. Men på mange måder synes jeg dog 'blot' det ligner en mere dyster udgave af den type film som Transformers og Battleship vi har fået de sidste par år.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Den ser såmænd ikke dårlig ud og med instruktøren bag, kan jeg også glæde mig lidt. Men på mange måder synes jeg dog 'blot' det ligner en mere dyster udgave af den type film som Transformers og Battleship vi har fået de sidste par år.
AWESOME! :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Pacific Rim lyder så usandsynligt bekendt ? Er det et spil, der bliver filmatiseret eller ?
Uden at vide noget som helst, så kunne jeg da nemt forestille mig det med tanke på computerens stemme, der lyder utroligt meget som den fra Portal-spillene :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
'Boy Wonder' fra 2010 har været lidt overset herhjemme, men det er der et par grunde til. Vi følger en amerikansk teenagedreng, hvis mor blev myrdet da han var lille. På trods af at han er en indadvendt spinkel nørd, bruger han sin fritid på at udøve selvtægt ved at dræbe forbrydere, mens han leder efter sin mors morder. Må indrømme at jeg til at starte med havde lidt svært ved at købe filmens præmisser, men det fungerede bedre når man nåede lidt ind i filmen. Jeg kender hverken instruktøren eller nogen af skuespillerne i filmen og for det meste er det også forholdsvis jævne præstationer. Hovedrollen spilles af Caleb Steinmeyer og han gør det sådan set ok. Filmen er ikke synderlig god, men jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket over hvordan slutningen tog sig ud, noget der jo desværre ikke sker så ofte (hvem sagde Bourne 4? Pfft!). Jeg er glad for at jeg fik set den, men det er ikke en film jeg umiddelbart vil anbefale. Min begejstring for slutningen trækker vurderingen op til 3 / 6.
#16521 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden
Ja, det viser sig, at hun sagtens kan spille andet end en mærkelige dame med fjollet hår og sort makeup om øjnene.
#16522 misuma 13 år siden
http://m.ign.com/articles/2012/12/13/watch-the-fir...
#16523 Batsy 13 år siden
Det ser jo fedt ud, effekterne ser helt vildt fede ud og Idris Elba og Toro bag, så kan det næppe gå helt galt!
#16524 Hr. Nielsen 13 år siden
#16525 Batsy 13 år siden
AWESOME! :P
#16526 HonoDelLoce 13 år siden
Pacific Rim lyder så usandsynligt bekendt ? Er det et spil, der bliver filmatiseret eller ?
Uden at vide noget som helst, så kunne jeg da nemt forestille mig det med tanke på computerens stemme, der lyder utroligt meget som den fra Portal-spillene :D
#16527 Zombi 13 år siden
#16528 McPeter 13 år siden
#16529 NightHawk 13 år siden
Jeg så "Alene Hjemme 2" her for et par dage siden og er fuldstændig enig med dig. :) Top underholdende og superhyggelig film. :)
#16530 Snaden 13 år siden