Slæb mig bare væk til offentlig stening, jeg var sku glimrende underholdt af Bad Boys II. Den er da væsentlig bedre end den første og det er da en gedigen drengerøvs action film i en sindssyg flot indpakning med nærmest 80er-agtig plat humor ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg har aldrig set nogle af dem, men 2'eren var på Netflix og jeg manglede lidt underholdning, der ikke var alt for udfordrende. Det kunne den så oss' leve op til, men det er godt nok noget bras... eller, det af den jeg så. :p
Ska indrømme at det er lang tid, jeg har set den og den er da sikkerts ganske hjernedød i nogle aspekter, men jeg husker den bare som en fed action komedie...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg var og er vild med Bad Boys 2 :D Action'en i den er for vild, til tider grotesk morsom. Ja, den er dum, men jeg vil hellere have sådanne film, end klam patriotisme med klamme pointer proppet ned i halsen som man finder i film som Battleship og andet lign. underholdning :D Bay har ihvertfald altid det tekniske i orden og forstår sig på action, som for mig altid rækker til en vis grad, søger jeg lidt nem og hurtig underholdning.
Jagten (for anden gang) - 6/6 Bowling for Columbine - 5/6 World Trade Center - 4/6 United 93 - 6/6 Brutal Incasso - 4/6 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - 6/6 The Lord of the Rings: The Two Towers - 6/6 The Lord of the Rings: The Return of the King - 6/6
Jeg er godt igang med 9/11 lige fortiden (kind of).
Bedre end jeg forventede. Den bitre, men på-bunden-gode hovedperson er interessant, og det er de fleste øvrige karakterer egentlig også, selv om kærlighedshistorien nok ikke gjorde så stort indtryk på mig. (Der var noget Hemingway-agtigt over den.) Dialogen er glimrende skrevet. Udmærket film, jeg forstår godt den har haft en bred appel. 4/6.
Cube
For at lave en god sci-fi film, skal der lidt mere til end et interessant præmis. Cube var for mig en sælsom blanding af spænding og en masse irritationsmomenter (særligt karaktererne fandt jeg ofte belastende). 2/6
The only way to beat a troll is to not play their game.
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - 6/6 The Lord of the Rings: The Two Towers - 6/6 The Lord of the Rings: The Return of the King - 6/6
Forlænget versioner?
Hobbitten: En uventet rejse
8/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#16581 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden
Fordi det er en Bay-film, jeg ikke har set.. og det er det teknisk set stadig.
#16582 wiseguy 13 år siden
#16583 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden
#16584 wiseguy 13 år siden
#16585 Ispep 13 år siden
#16586 Kruse 13 år siden
#16587 MMB 13 år siden
#16588 Ericmase 13 år siden
Jagten (for anden gang) - 6/6
Bowling for Columbine - 5/6
World Trade Center - 4/6
United 93 - 6/6
Brutal Incasso - 4/6
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - 6/6
The Lord of the Rings: The Two Towers - 6/6
The Lord of the Rings: The Return of the King - 6/6
Jeg er godt igang med 9/11 lige fortiden (kind of).
God film i øvrigt, Jonas! :)
#16589 Riqon 13 år siden
Bedre end jeg forventede. Den bitre, men på-bunden-gode hovedperson er interessant, og det er de fleste øvrige karakterer egentlig også, selv om kærlighedshistorien nok ikke gjorde så stort indtryk på mig. (Der var noget Hemingway-agtigt over den.) Dialogen er glimrende skrevet. Udmærket film, jeg forstår godt den har haft en bred appel. 4/6.
Cube
For at lave en god sci-fi film, skal der lidt mere til end et interessant præmis. Cube var for mig en sælsom blanding af spænding og en masse irritationsmomenter (særligt karaktererne fandt jeg ofte belastende). 2/6
#16590 Batsy 13 år siden
Forlænget versioner?
Hobbitten: En uventet rejse
8/10