Gravatar

#16571 jessup 13 år siden

wiseguy (16568) skrev:
Er langt om længe kommet i gang med "The Office", faldt over den på Netflix efter en kollega havde hånet mig for ikke at ha' set den endnu.

Det er nu en meget hyggelig serie, specielt når man selv har siddet på kontor halvdelen af ens liv. For selvom mange af karaktererne er overkarikerede, så genkender man jo mange af typerne. Rickey Gervais og Mackenzie Crook er helt fantastiske :o)

Hans tilstræbelser for at blive Anerkendt som den entertainer han mener han er og egentligt at bliver elsket, er virklig pinagtige og derfor luner juleafsnittet også lidt - det kan du glæder dig til.
This is just until June
Gravatar

#16572 Skeloboy 13 år siden

Dollhouse - Sæson 2
Bedre end sæson 1. Der er ikke mere dagens mission, men kun en historie. Og dem kan jeg virkelig, virkelig godt lide. Det er - endnu - en fed verden, som Whedon har skabt. Ikke afrundet perfekt, men dog bedre end Firefly.

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16573 Kruse 13 år siden

Skeloboy (16572) skrev:
Dollhouse - Sæson 2
Bedre end sæson 1. Der er ikke mere dagens mission, men kun en historie. Og dem kan jeg virkelig, virkelig godt lide. Det er - endnu - en fed verden, som Whedon har skabt. Ikke afrundet perfekt, men dog bedre end Firefly.

9/10

Det lyder som om at jeg skal tage hul på anden sæson :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16574 Skeloboy 13 år siden

#16573 - den er lidt mere overdrevet, lidt mere spændende og meget mere interessant.

Jeg kunne faktisk godt tænke mig en tredje sæson bygget over de to Epitaph-afsnit :)
Gravatar

#16575 misuma 13 år siden

Hobitten i 3D (HFR)

Jeg havde sat mig for, at se filmen i HFR med et åbent sind. Virkelig omfavne ideen. Dette fandt jeg dog sværere end jeg helst vil indrømme.

Det ligner vitterligt en billig tv-produktion og det smitter af på skuespillet, som til tider, fremstår amatøragtigt. Crazy I know...

Måske det bare er mig, men jeg oplevede det som om filmen er fyldt med nærbilleder...mere afstand tak.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16576 misuma 13 år siden

Excision, BD

Hvis du ønsker en mere syret og satirisk udgave af "We Need To Talk About Kevin"!

5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16577 Skeloboy 13 år siden

Lige et par ultra korte kommentarer til dagens film:

Red Road
Andrea Arnolds(Fish Tank, Wuthering Heights) debut-film. Lavet under regler skabt af bl.a. Lars Von Trier og Lone Scherfig kaldet Advance Party. Et drama foregående omkring et ghetto-lignende miljø i Skotland. Godt skuespil og et potent drama.

8/10

Rififi
Min tredje Dassin-film, og endnu engang en god oplevelse. Dog synes jeg lidt bedre om Brute Force og The Naked City. Dog er kup-sekvensen helt suveræn!

8/10
Gravatar

#16578 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Jeg prøvede netop at komme igennem "Bad Boys II", men nåede ikke engang halvvejs... puuh.

Men fine stunts.
Gravatar

#16579 lyspunkt 13 år siden

Kender det godt. Jeg har heller aldrig kunne holde mig vågen til 1´eren og har derfor heller ikke set 2´eren. Måske tråden skulle ændres til "What we almost saw"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#16580 Riqon 13 år siden

utyske (16578) skrev:
Jeg prøvede netop at komme igennem "Bad Boys II"

Hvorfor?
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: