Jeg er ret enig. Det er nok den film/dokumentar der har fået mig længst ud i gråd. Især de øjeblikke hvor faren til Andrew bryder sammen af gråd mens han fortæller, var virkelig hårde at overvære.
Jeg ledte efter en trailer på Tuben, fandt hele dokumentaren og faldt i.
Efter jeg var kommet mig over den første følelsesmæssige mavepumper, så landede nummer to. Det er en tragisk historie, men også et indblik i et system som skal checkes i krogene.
Ispep har sgu' ret i det her....for en gangs skyld ;)
Og ret vildt at vi fik både "No Country for Old Men" og "There Will Be Blood" det samme år.
Og Zodiac. Og Jesse James. 07 var sgu muligvis det bedste filmår.
Også dem ja :)
Faktisk er både "No Country for Old Men", "There Will Be Blood" og "Zodiac" rene 10/10 hos mig. "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" ligger nok på en 9/10, så ja, 2007 var sgu' et ret så fedt filmår :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Pans Labyrint Fountain, The United 93 Apocalypto Away From Her Babel Departed, The Letters From Iwo Jima Little Children Little Miss Sunshine Rescue Dawn A Praire Home Companion Children Of Men Volver
#16891 BN 13 år siden
Jeg har hørt, at det har noget med billeder at gøre ... sommetider er der også mennesker i.
#16892 Ispep 13 år siden
Du begynder godt nok at overraske mig mere og mere :0
#16893 Kruse 13 år siden
Og ret vildt at vi fik både "No Country for Old Men" og "There Will Be Blood" det samme år.
#16894 misuma 13 år siden
Jeg ledte efter en trailer på Tuben, fandt hele dokumentaren og faldt i.
Efter jeg var kommet mig over den første følelsesmæssige mavepumper, så landede nummer to. Det er en tragisk historie, men også et indblik i et system som skal checkes i krogene.
#16895 Ispep 13 år siden
Og Zodiac. Og Jesse James. 07 var sgu muligvis det bedste filmår.
#16896 Kruse 13 år siden
Også dem ja :)
Faktisk er både "No Country for Old Men", "There Will Be Blood" og "Zodiac" rene 10/10 hos mig. "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" ligger nok på en 9/10, så ja, 2007 var sgu' et ret så fedt filmår :)
#16897 Skeloboy 13 år siden
Pans Labyrint
Fountain, The
United 93
Apocalypto
Away From Her
Babel
Departed, The
Letters From Iwo Jima
Little Children
Little Miss Sunshine
Rescue Dawn
A Praire Home Companion
Children Of Men
Volver
Bare for at nævne lidt :)
#16898 Snaden 13 år siden
#16899 Skeloboy 13 år siden
Hehe, ja, det kan man godt, og det var det, men derfor synes jeg stadig, at 2006 var bedre ;)
Men altså, de fleste år vel gode filmår, det handler bare om at finde de rigtige film...
#16900 Hr. Nielsen 13 år siden