Dette er ikke nogen særlig god film. Den er fyldt til renden med klichéer og forudsigeligheder og absurde løsninger og pompøse replikker og dårlig humor og ... ja, det var vist nok det. Men jeg spiste is imens og var med godt selskab, så det var okay. 2/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg skal anmelde den hos Cinefil, så jeg er sparsommelig med detaljerne. Men lad mig sige det på den måde; jeg er ret sikker på, at Paul Thomas Anderson deler læge med Lance Armstrong, for det er godt nok feje hold i Hollywood-feltet!
Jeg er stadig øm i krop og sind efter den omgang. Skal helt sikkert se den igen, når Imperial viser den i 70mm.
Jeg skal anmelde den hos Cinefil, så jeg er sparsommelig med detaljerne. Men lad mig sige det på den måde; jeg er ret sikker på, at Paul Thomas Anderson deler læge med Lance Armstrong, for det er godt nok feje hold i Hollywood-feltet!
Jeg er stadig øm i krop og sind efter den omgang. Skal helt sikkert se den igen, når Imperial viser den i 70mm.
Really? Meehh. Men vil da se frem til din anmeldelse. :)
#16961 JannikAnd 13 år siden
#16962 Riqon 13 år siden
Dette er ikke nogen særlig god film. Den er fyldt til renden med klichéer og forudsigeligheder og absurde løsninger og pompøse replikker og dårlig humor og ... ja, det var vist nok det. Men jeg spiste is imens og var med godt selskab, så det var okay. 2/6.
#16963 jessup 13 år siden
Do tell. Glæder mig meget.
#16964 JannikAnd 13 år siden
#16965 MMB 13 år siden
Really? Meehh. Men vil da se frem til din anmeldelse. :)
#16966 JannikAnd 13 år siden
#16967 Ispep 13 år siden
Kan du ikke snart skrive et indlæg om filmen, for jeg er spændt på at høre de gode ting om Master.
#16968 Pécuchet 13 år siden
Taxi Driver?
#16969 JannikAnd 13 år siden
#16970 MMB 13 år siden
Haha, tak for kaffe! Jeg tror nu godt jeg kan finde de første 10 film, hvis det var det. :)