Gravatar

#17401 Ispep 12 år siden

Foeller mener det bedste er gemt til sidst :0
Gravatar

#17402 JannikAnd 12 år siden

Foeller har (for en gangs skyld) ret...
Gravatar

#17403 MMB 12 år siden

Super anmeldelse, reksle Olac!

Ja, jeg synes sådan set bare, det bliver bedre, selvom jeg umiddelbart ligger omkring minimum 9-10/10 for alle sæsonerne. Der skrues måske en anelse ned for humoren i de nyere sæsoner (uden den dog forsvinder), men til gengæld bliver intensiteten og indsatsen højere. Hvilke sæsoner man foretrækker er vel lidt en smagssag, men for mig ramte sæson 4 lige i røven.
Gravatar

#17404 MMB 12 år siden

JannikAnd (17402) skrev:
Foeller har (for en gangs skyld) ret...

Tsk ;)
Gravatar

#17405 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg tror anden sæson er min favorit, men det bliver hverken bedre eller værre med tiden. Det er en af de få serier, der holder standarden hele vejen igennem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17406 Ispep 12 år siden

Jamen det bliver interessant at se hvilken sæson der bliver min favorit. Og jeg kan fornemme at mere og mere står på spil. Så jeg ser frem til de efterfølgende to sæsoner.
Gravatar

#17407 MMB 12 år siden

Ispep (17406) skrev:
Jamen det bliver interessant at se hvilken sæson der bliver min favorit. Og jeg kan fornemme at mere og mere står på spil. Så jeg ser frem til de efterfølgende to sæsoner.

Det kan du roligt gøre! :) Og husk at kom med nogle anmeldelser løbende. ;)
Gravatar

#17408 Zombi 12 år siden

Indtil videre er første sæson min favorit. Jeg nød blandingen af hverdags drama med en snert af kulsort komik og den fare der er forbundet med det kriminelle miljø. De efterfølgende sæsoner minder mere om en rendyrket spændingsserie, og selvom de bestemt ikke er dårlige, fandt jeg første sæsons tone lidt mere interessant.
Gravatar

#17409 jessup 12 år siden

Første afsnit af A touch of cloth en ny spoof af den engelske krimigenre af bla. manden bag Death Set og Black Mirror som jeg dog ikke har set. Ganske fjollet men underholdende. The sillines of it all vises fint med denne chasescene:

http://m.youtube.com/#/watch?v=B67xhWEOVlA&des...
This is just until June
Gravatar

#17410 elwood 12 år siden

jessup (17409) skrev:
The sillines vises fint med denne chasescene:

[url= :)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: