Har lige set Lars and the Real Girl på netflix, og sikke da en rørende film!
På forhånd anede jeg ikke meget om filmen, jeg vidste at der ville indgå 1stk Ryan Gosling og 1stk real doll, hvorfor jeg forventede en ren komedie, men jeg blev hurtigt overrumplet af, hvor rørende og varm den var.
Havde de så bare lige castet en anden en Kristen Stewart som Bianca, så havde den været perfekt... :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fantastisk thriller, fantastisk skuespil og en af de mest mindeværdige og herligste præstationr Hopkins har gjort.
Fandens god film, wow.
10/10
Good Will hunting
Fantastisk manus, godt skuespil ligfra Matt Damon som bare nailer hans fantastiske dialog, og Robin Williams er brilliant og altid en herlig person at lytte til.
Manuset, Williams fortjente deres oscars.
10/10
Gone Baby gone
En dybt moralsk film, hvor man virkelig ikke kan finde ud af hvad side man skal vælge. Stærkt drama, rigtig godt skuespil især fra Harris og Moren Helena, og en rigtig flot debut af Ben Affleck (det er hans debut ikke?)
8,5/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
The Expendables 2 BD..........7/10 Det perfekte kup..................5/10 Spider-man Vs. Doc-ock........5/10 Spider-man the venom saga..6/10 Klovn the movie BD..............4-5/10 Superclasico BD...................6/10 Reptilicus............................4/10 Torn Curtain........................7/10 Marnie................................7-8/10 Marley and me.....................7/10 De unge år..........................6/10
Film jeg ikke har set før nu:
The Help..............................7-8/10 Marvins room.......................7/10 Fringe sæson 3.....................6/10 Walk the line........................7/10 Moneyball............................7/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
En alt, alt for lav karakter til en af de stærkeste, mest ægte og overbevisende, samt velspillede "love stories" jeg har set i årtier. Jeg elsker den scene, hvor
Cash frier til Carter midt under en koncert, og hvor mange års frustrationer, skuffelser, sorger og indestængte følelser kommer op til overfladen.
Jeg giver den 10/10.
Men okay, uden en ofte frustrerende barndom, en skilsmisse og et lidt længere liv bag mig, må jeg indrømme, at jeg heller ikke tror, filmen ville have ramt så klokkerent som den gør. For min skyld kan de beholde alle andre film om musikeres liv og karriere - 'Walk the Line' er den suverænt bedste af slagsen.
Jeg nyder også virkelig Walk the Line pga. de herlige præstationer og den gode kærlighedshistorie. Den er måske lidt forudsigelig (jaja, det er der meget der er) og sætter måske ikke dybe spor (i mig) men jeg morer mig hver gang jeg ser den og finder den fornøjelig mens den kører. Så afgjort blandt de bedste biografifilm. 5/6 herfra. Og Mangold er også en gut jeg holder af. Min favorit er dog 3:10 to Yuma.
Nu vi er i denne boldgade, regner jeg med at se Amadeus i aften for første gang :D
#17411 dyg 12 år siden
På forhånd anede jeg ikke meget om filmen, jeg vidste at der ville indgå 1stk Ryan Gosling og 1stk real doll, hvorfor jeg forventede en ren komedie, men jeg blev hurtigt overrumplet af, hvor rørende og varm den var.
Havde de så bare lige castet en anden en Kristen Stewart som Bianca, så havde den været perfekt... :)
#17412 Riqon 12 år siden
#17413 dyg 12 år siden
#17414 Batsy 12 år siden
Fantastisk thriller, fantastisk skuespil og en af de mest mindeværdige og herligste præstationr Hopkins har gjort.
Fandens god film, wow.
10/10
Good Will hunting
Fantastisk manus, godt skuespil ligfra Matt Damon som bare nailer hans fantastiske dialog, og Robin Williams er brilliant og altid en herlig person at lytte til.
Manuset, Williams fortjente deres oscars.
10/10
Gone Baby gone
En dybt moralsk film, hvor man virkelig ikke kan finde ud af hvad side man skal vælge. Stærkt drama, rigtig godt skuespil især fra Harris og Moren Helena, og en rigtig flot debut af Ben Affleck (det er hans debut ikke?)
8,5/10
#17415 Riqon 12 år siden
#17416 Batsy 12 år siden
Hahaha, noget siger mig at de havde det sjovt under den film :D
#17417 Sweetiebellefan 12 år siden
Baseret på virkelige hændelser om nogen unge folk der bliver jagtet af galningen i den amerikanske ingenmandsland.
Fortjente Oscars for lyd og makeup.,
9/10
Kramer Vs. Kramer
Filmen starter under en skilsmisse, og retten til at have et barn.
Et klassisk drama.
10/10
#17418 MOVIE1000 12 år siden
Det perfekte kup..................5/10
Spider-man Vs. Doc-ock........5/10
Spider-man the venom saga..6/10
Klovn the movie BD..............4-5/10
Superclasico BD...................6/10
Reptilicus............................4/10
Torn Curtain........................7/10
Marnie................................7-8/10
Marley and me.....................7/10
De unge år..........................6/10
Film jeg ikke har set før nu:
The Help..............................7-8/10
Marvins room.......................7/10
Fringe sæson 3.....................6/10
Walk the line........................7/10
Moneyball............................7/10
#17419 BN 12 år siden
En alt, alt for lav karakter til en af de stærkeste, mest ægte og overbevisende, samt velspillede "love stories" jeg har set i årtier. Jeg elsker den scene, hvor
Men okay, uden en ofte frustrerende barndom, en skilsmisse og et lidt længere liv bag mig, må jeg indrømme, at jeg heller ikke tror, filmen ville have ramt så klokkerent som den gør. For min skyld kan de beholde alle andre film om musikeres liv og karriere - 'Walk the Line' er den suverænt bedste af slagsen.
#17420 Ispep 12 år siden
Jeg nyder også virkelig Walk the Line pga. de herlige præstationer og den gode kærlighedshistorie. Den er måske lidt forudsigelig (jaja, det er der meget der er) og sætter måske ikke dybe spor (i mig) men jeg morer mig hver gang jeg ser den og finder den fornøjelig mens den kører. Så afgjort blandt de bedste biografifilm. 5/6 herfra. Og Mangold er også en gut jeg holder af. Min favorit er dog 3:10 to Yuma.
Nu vi er i denne boldgade, regner jeg med at se Amadeus i aften for første gang :D