Wow, jeg havde håbet flere ord fra dig om dette storværk. Ingen i det mindste teknisk benovelse over billederne, stemningen, scenen med stearinlyset til sidst?
'Nostalghia' plager ofte mine tanker, og Erland Josephsons karakter er noget af det mest fascinerende, jeg nogensinde har set portrætteret på film.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Wow, jeg havde håbet flere ord fra dig om dette storværk. Ingen i det mindste teknisk benovelse over billederne, stemningen, scenen med stearinlyset til sidst?
'Nostalghia' plager ofte mine tanker, og Erland Josephsons karakter er noget af det mest fascinerende, jeg nogensinde har set portrætteret på film.
Jamen...har ikke så meget at sige...kedelig, intetsigende, ingen stemning - og billeder, der er langt under Tarkovskys standard.
Frank Hvam live 09......................7-8/10 Talegaver til børn 15 års jubilæum.6/10 Frenzy........................................7/10
Film jeg ikke har set før nu:
Deadwood sæson 1......................8-9/10 Deadwood sæson 2......................8-9/10 Deadwood sæson 3......................7/10 Life of Pi 3D BD...........................6-7/10 The Amazing Spider-man 3D BD....7-8/10 Fierce Creatures..........................6/10 The Interpreter...........................4/10 Jacob Wilson live comedy zoo.......5/10 Beethovens store gennembrud.....2/10 Ben X........................................?/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#17741 misuma 12 år siden
Sjovt nok var det to film jeg ikke magtede at se færdig.
#17742 RasmusFL 12 år siden
#17743 Skeloboy 12 år siden
Jamen...har ikke så meget at sige...kedelig, intetsigende, ingen stemning - og billeder, der er langt under Tarkovskys standard.
#17744 Riqon 12 år siden
#17745 Muldgraver 12 år siden
Og ganske skrækindjagende...
#17746 knipsknips 12 år siden
#17747 MOVIE1000 12 år siden
Talegaver til børn 15 års jubilæum.6/10
Frenzy........................................7/10
Film jeg ikke har set før nu:
Deadwood sæson 1......................8-9/10
Deadwood sæson 2......................8-9/10
Deadwood sæson 3......................7/10
Life of Pi 3D BD...........................6-7/10
The Amazing Spider-man 3D BD....7-8/10
Fierce Creatures..........................6/10
The Interpreter...........................4/10
Jacob Wilson live comedy zoo.......5/10
Beethovens store gennembrud.....2/10
Ben X........................................?/10
#17748 Lord Beef Jerky 12 år siden
Hvorfor synes du, den er svær at bedømme? Jeg siger 6-7/10.
#17749 Kruse 12 år siden
Hvilket er rimeligt spot on.
#17750 palooka 12 år siden