Gravatar

#17791 misuma 12 år siden

Westworld

Jeg frygtede jeg ville tøsefnise over gensynet, men jeg synes faktisk den holder sig ret godt. Måske har jeg bare ikke udviklet mig siden jeg så den som dreng.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17792 jessup 12 år siden

Helt enig i at Ladykillers er fjollet men deri en af dens kvaliteter. En meget morsom film i mine øjne.
This is just until June
Gravatar

#17793 misuma 12 år siden

Robot And Frank

Charmerende, men jeg fandt slutningen lidt bittersød. Gi' mig hollywoodslutningen for pokker ;)

4,5/6
Gravatar

#17794 Skeloboy 12 år siden

D.O.A., 8/10
Detour, 8/10
The Fast & The Furious(1955], 2/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17795 Sweetiebellefan 12 år siden

Arthur 1981

Dudley Moore er alletiders som Arthur i denne komedie.

Oak Room og Bergdorf-Goodman er nogen af stederne hvor filmen foregår.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#17796 Ericmase 12 år siden

Skeloboy (17794) skrev:
The Fast & The Furious(1955], 2/10

Vidste overhovedet ikke at den eksisterede...!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17797 Skeloboy 12 år siden

#17796 - den moderne film har intet at gøre med den gamle. Det er kun titlen, der er tilfælles.

Bionic Ninja (eller måske Ninja Assassins) og Ninja In The Killing Fields
Trash ninja film fra 80'erne lyder som spild af tid! Det er det dog ikke! Fordi de er så underholdende ringe. For begge gælder det, at plottet er lidt obskurt, kampscenerne er lidt copy/paste-arbejde osv. Alt hvad man kan forvente af genren!

1/10 - en ekstra karakter, bare fordi det er ninjaer!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17798 BN 12 år siden

Jack Reacher - (Christopher McQuarrie, 2012)

En ganske god film, som for mig vinder på sit old scool-feel. Filmz-anmelder The Insider siger det meget fint: "Med sit dejligt dvælende fortælletempo og sine uhyre raffinerede actionsekvenser (især den musikblottede biljagt er eminent) minder "Jack Reacher" mere om klassiske 70'er-thrillere som "Dirty Harry" og "Tre døgn for Condor" end de mange hyperaktive spændingsfilm, der er udkommet de seneste årtier."

Jeg nød filmen langt det meste af vejen, fordi den virkede utroligt veloplagt og intens. Men ligeså snart Robert Duvalls karakter dukkede op og
blev en slags faderlig, godmodig og humoristisk sidekick for Reacher,
synes jeg at plottet fik et noget klichéfyldt præg, som dog primært gjorde sig gældende i scenen med
Reachers opgør med skurkene.
Der var dog selv her momenter, der trak i den rigtige retning; f.eks.
Reachers brutale, antiheroiske likvidering af de to skurkebosser.
Og den allersidste scene med dens krydsklipning mellem en hospitalsseng og en bus bragte filmen helt tilbage på sporet igen.

Her bagefter føler jeg måske nok, at det mere var stilen og måden filmen var lavet på end det var plottet der gjorde filmen god. Med en lidt (kun lidt) anderledes sammenskruet dramatisk finale og uden Robert Duvalls karakter, havde jeg nok hævet karakteren en tand.

7/10
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17799 misuma 12 år siden

De Urørlige - 5/6

The Facility - 3/6

Remaken Come Out And Play - 3,2/6 ;)
Gravatar

#17800 Zombi 12 år siden

De bliver to korte a la sweetiebelle.

Warrior

At denne kun bliv nomineret til en oscar når "The Fighter" blev nomineret til 7 vil forevigt forblive en gåde. Jeg blev sgu grebet af både personerne og kampene. Det er efterhånden sjældent jeg bliver så positivt overrasket.

5/6

Fright Night (2011)

Holder af originalen og holder også af genindspilningen. Eller lad mig sige det sådan at den var faktisk helt okay. Den er et glimrende bevis på at man sagtens kan lave et godt remake.

4/6

Skriv ny kommentar: