Gravatar

#17861 BN 12 år siden

Og hvad med Darth Vaders nye "Nooooooooo!"-råb i 'The Return of the Jedi'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17862 BN 12 år siden

For slet ikke at tale om Jar Jar Binks' tilstedeværelse i 'The Phantom Menace'!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17863 Kruse 12 år siden

elwood (17858) skrev:
Succes med den omtale og eksponering det har haft, og hvor mange store projekter der har vist interesse, men dertil og så se de færdige resultater well

Men det kan vel også kaldes en succes, i at gøre crowdfunding til et reelt alternativ til mere traditionelle måder at indhente økonomisk opbakning. Vi mangler selvfølgelig stadig at se et større projekt blive færdiggjort udelukkende med midler fra Kickstarter, men der findes tonsvis af mindre projekter, som succesfuldt er blevet finansieret via Kickstarter(selvfølgelig også mange der fejler).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17864 Muldgraver 12 år siden

Pécuchet (17844) skrev:
Sandt! Glem dog ikke Le Doulos.

Den er set. Jeg husker den også som ganske god, men alligevel sprækket mellem de øvrige, jeg nævnte.

Ispep (17845) skrev:

Jeg har kun set den fantastiske L'armee des Ambres, men vil også mægtigt gerne have fingrene i Le Samourai, som længe har været på indkøbslisten.

Ak, den er heller ikke just billig at få fat på, hvilket desværre må gøre mig lidt afholdende.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17865 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg kan også anbefale Le cercle rouge af Melville. Den, sammen med flere i har nævnt, finder jeg virkelig spændende!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17866 Skeloboy 12 år siden

Overvejer lige, om jeg skal sælge min Le Samourai til højst bydende :) - for kunne så sandelig godt bruge pengene! Men jeg sælger ikke så gerne ud af min film...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17867 Muldgraver 12 år siden

Har jeg også set fra bokssættet, men jeg var egentlig lidt skuffet over den, om end jeg ikke helt husker hvorfor, måske jeg blot ikke syntes, den havde helt samme niveau som de af hans film, jeg hidtil havde set. Ikke desto mindre var den rig på stemning og gode karakterer, samt nok et fantastisk eksekveret kup, der fik mig til at tænke på Nuits rouges af Franju, samt det af Les vampires, som jeg har set. Samme akrobatiske spidsfindighed og forbryderisk snilde, samt fornemmelse af gedignitet i begivenhedernes fatale og dog intense gang.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17868 MOVIE1000 12 år siden

Family guy sæson 2..7-8/10
Alletiders nisse.........6/10
Ted BD....................7/10

Film jeg ikke har set før nu:

Reservoir dogs....................8/10
Apocalypse now redux.........8/10
Evigt solskin i et pletfrit sind.8/10
Empire of the sun................7/10
Dune.................................3/10
Project X............................3/10
The quest...........................2/10
Kicking & screaming............5/10
Total recall (2012) BD.........5/10

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17869 knipsknips 12 år siden

Vacancy 2/6
Gravatar

#17870 Mikkel Abel 12 år siden

Felon - Fængelsfilm med bla. Stephen Dorff og Val Kilmer.

Var skeptisk i starten, men må sige, at da den først kom rigtig i gang blev jeg virkelig fanget. Ville gerne give den 5/6, men synes den faldt lidt til jorden nær slutningen, så ender på et solidt 4/6.

I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: