Jeg er ret vild med den første, men det her er bare usammenhængende lort, hvor Duffy har forsøgt at lave en actionkomedie, der ikke er sjov og med en kopi af Dafoes karakter fra den første.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
AP, Jessup, Antlion: hvis I kender flere film i stil med Me And You And Everyone We Know og My Life Without You, så må I meget gerne komme med anbefalinger. Hvis man skal sammenligne dem i stil, må det vel være nyere, independent, poetisk realisme...eller noget i den stil:)...og helst med depressive undertoner
Det kan godt være den er sukkersød i kanterne. At familie og historie er lige lovlig stereotyp amerikaniseret. At man har taget sig nogle friheder. Men det er svært at argumentere mod en historie som er sand, som jeg indrømmer er ganske rørende og som jeg faktisk nød at se. Derudover så kan jeg kun tilslutte mig, at Sandra Bullock er aldedes glimrende i denne film og absolut oscar nomineringen værd og ja, måske endda også statuetten.
Film: 7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3571 rammy 14 år siden
Mener at af dem har men jeg tror ikke de har sendt alle 3. Det er denne DVD i skal havde fat i: http://www.amazon.com/Iceman-Interviews-Jim-Thebau... - den indeholder alle 3 film.
#3572 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg gav op efter ca. 40 min.. det siger vist alt om kvaliteten af filmen.
#3573 Kiksmann 14 år siden
Meget endda, havde håbet på at der var en smule af den stemning som der var i den første, men kan fornemme ud fra din kommentar at den er væk!
#3574 filmz-Utyske 14 år siden
#3575 BN 14 år siden
Både ja og nej .... det kunne jo være, du lavede en "Rock Hudson". ;-)
#3576 Skeloboy 14 år siden
#3577 filmz-Bruce 14 år siden
Det kan godt være den er sukkersød i kanterne. At familie og historie er lige lovlig stereotyp amerikaniseret. At man har taget sig nogle friheder. Men det er svært at argumentere mod en historie som er sand, som jeg indrømmer er ganske rørende og som jeg faktisk nød at se. Derudover så kan jeg kun tilslutte mig, at Sandra Bullock er aldedes glimrende i denne film og absolut oscar nomineringen værd og ja, måske endda også statuetten.
Film: 7/10
#3578 MMB 14 år siden
Jeg er fuldstændig enig med din anmeldelse, måske bortset fra at den er MEGET sukkersød i kanterne.
#3579 Skeloboy 14 år siden
Jeg synes den er alt for meget. Den er egentlig middel, men drengen trækker den et godt stykke ned. Hader børn, der skal være på den måde.
3/10
#3580 Lord Beef Jerky 14 år siden