Ikke en dårlig film, men jeg har virkeligt svært ved interessere mig for personer med ikke kun overvældende autoritetstro men også et helt og aldeles ukritisk syn på den verden de lever i.
Ganske god underholdnings film, med mange gode action scener men dog er persongalleriet ret forglemmeligt minus Sean Penn som egentlig gjorde det ret godt, selvom Cohen aldrig fik en særlig stor dybde. Den her film kunne have været meget bedre, hvis de havde fokuseret på personerne mere, og mindre på action scenerne dog var action scenerne også rigtig veludførte og holdt en i spænding.
Er jeg den eneste der ser Josh Brolin som en ældre Batman i the dark knight returns?
Den sidste kamp scenen mellem ham og Cohen, mindede mig utrolig meget om kampen med Batman og mutant lederen, det var en mudret og en beskidt kamp i begge film.
Anyways Brolin gjorde et godt stykke arbejde, som den gryntende og halv sure Sergent John.
Ryan Gosling var superb som Jerry, scenen lige efter skudscenen hvor drengen var blevet skudt, og "not anymore" replikken. (Som var en af de få linjer jeg vil huske højt og tydeligt). Hvor Ryans karakter går i slow motion, beskidt, våd og blodig i udseendet og er klar på at skyde Cohen og har mistet virkeligheds fornærmelsen.
. Musikken skal også nævnes, det fandt jeg egentlig vældig godt især i den overnævnte scene jeg nævnte.
Det er en enten stor solid 7'er eller lille 8'er ud af 10.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Kisbye - Fed liste, jeg kender dog ikke så mange af dem. Dog er jeg ret vild med Right At Your Door samt The Devide. Husker du Steel Dawn med Patrick Swayze? Se dét, er en guilty pleasure.
Tak Jeg kan ikke umiddelbart huske Steel Dawn. Tror måske ikke jeg har set det. Nu har jeg sat den på min Watchlist, så må jeg have fat i den på et tidspunkt. :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Rigtig ubehagelig film, hvor jeg måtte krumme tær flere gange. Stor ros til de unge skuespillere, som gør det rigtig godt, hvor specielt Joseph Gordon-Levitt er helt fænomenal.
Den gode strømer............4/10 The hangover BD..............7/10 The hangover part II BD..6/10 camping.............................5/10 dodley do right..................4/10 meet the spartans.............2/10 robotter..............................5-6/10
film jeg ikke har set før nu:
Eddie the sleepwalking...6/10 magic mike......................5/10 Små ulykker.....................6/10 Safe BD............................6/10 17 again...........................4-5/10 Abduction.........................4/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Directed by Bryan Singer...? Må have været et temmelig dårligt manuskript, for det var godt nok en tom og ensidig omgang. Hvis så bare den havde været dejlig voldelig, men ak " Rated PG-13 for intense scenes of fantasy action violence, some frightening images and brief language "
2/6
-----
Rise of the Guardians
Kan noget blive for fantasifuldt? Nuvel det er en ok film, men uden ret meget substans og totalt blottet for de niveauer man primært kender fra Pixar. Brave var metervare når det komme til Pixar, men Rise of the Guardians ligger stadigvæk under denne.
#17881 HonoDelLoce 12 år siden
8/10
Tinker Tailor Soldier Spy
8/10
The Last Stand
7/10
#17882 Sweetiebellefan 12 år siden
Den her gang er det 2009 versionen af denne legendariske serie.
Mere babes og gore i denne version.
8/10
#17883 jessup 12 år siden
Ikke en dårlig film, men jeg har virkeligt svært ved interessere mig for personer med ikke kun overvældende autoritetstro men også et helt og aldeles ukritisk syn på den verden de lever i.
#17884 Batsy 12 år siden
Ganske god underholdnings film, med mange gode action scener men dog er persongalleriet ret forglemmeligt minus Sean Penn som egentlig gjorde det ret godt, selvom Cohen aldrig fik en særlig stor dybde. Den her film kunne have været meget bedre, hvis de havde fokuseret på personerne mere, og mindre på action scenerne dog var action scenerne også rigtig veludførte og holdt en i spænding.
Er jeg den eneste der ser Josh Brolin som en ældre Batman i the dark knight returns?
Anyways Brolin gjorde et godt stykke arbejde, som den gryntende og halv sure Sergent John.
Det er en enten stor solid 7'er eller lille 8'er ud af 10.
#17885 Kisbye 12 år siden
Tak
Jeg kan ikke umiddelbart huske Steel Dawn. Tror måske ikke jeg har set det. Nu har jeg sat den på min Watchlist, så må jeg have fat i den på et tidspunkt. :)
#17886 McPeter 12 år siden
Har næsten ikke set nogen af dem, men har nu smidt den ind som favorit, så må jeg prøve den af ved lejlighed. :-)
#17887 loki 12 år siden
Du har Threads som Nr.1 :thumbs-up: ^^
Det er en af få film som alle bare bør se.
#17888 Mikkel Abel 12 år siden
Rigtig ubehagelig film, hvor jeg måtte krumme tær flere gange.
Stor ros til de unge skuespillere, som gør det rigtig godt, hvor specielt Joseph Gordon-Levitt er helt fænomenal.
5/6.
#17889 MOVIE1000 12 år siden
The hangover BD..............7/10
The hangover part II BD..6/10
camping.............................5/10
dodley do right..................4/10
meet the spartans.............2/10
robotter..............................5-6/10
film jeg ikke har set før nu:
Eddie the sleepwalking...6/10
magic mike......................5/10
Små ulykker.....................6/10
Safe BD............................6/10
17 again...........................4-5/10
Abduction.........................4/10
#17890 loki 12 år siden
Directed by Bryan Singer...? Må have været et temmelig dårligt manuskript, for det var godt nok en tom og ensidig omgang. Hvis så bare den havde været dejlig voldelig, men ak "
Rated PG-13 for intense scenes of fantasy action violence, some frightening images and brief language "
2/6
-----
Rise of the Guardians
Kan noget blive for fantasifuldt? Nuvel det er en ok film, men uden ret meget substans og totalt blottet for de niveauer man primært kender fra Pixar. Brave var metervare når det komme til Pixar, men Rise of the Guardians ligger stadigvæk under denne.
3/6