Firefly har jeg ikke set, men er den kun på en sæson? den slutter vel ikke med en cliffhangeR?
Ye Gods! Se den!!! Øjeblikkeligt! Ja, den er kun en (ret kort) sæson, men det er muligvis den bedste sæson i nogen tv-serie overhovedet. På en måde er det en smuk tragedie i sig selv, at den blev stoppet. Den når aldrig at blive svag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Se Firefly nu! Og så blive pisseirriteret over, at der er så mange hints til en verden, man aldrig får forklaret, fordi serien stopper...men Firefly er superduper fed.
Jeg var blot ikke med på hvad du mente BN, da jeg havde læst din kommentar, men du inddrog GI også? Debatten havde jeg ikke mere til, det havde jeg også skrevet. Den har kørt før og vi kører i ring. Jeg forlangte blot du holdte mig op på mine påstande og ikke holdte mig op på dine egne påstande, som jeg følte du gjorde. Ingen sure miner her:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ye Gods! Se den!!! Øjeblikkeligt! Ja, den er kun en (ret kort) sæson, men det er muligvis den bedste sæson i nogen tv-serie overhovedet. På en måde er det en smuk tragedie i sig selv, at den blev stoppet. Den når aldrig at blive svag.
Skeloboy (18073) skrev:
Se Firefly nu! Og så blive pisseirriteret over, at der er så mange hints til en verden, man aldrig får forklaret, fordi serien stopper...men Firefly er superduper fed.
Findes der er børnevenlig udgave til en dansker som foretrækker at se film/tv med dansk undertekst? :`)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg forlangte blot du holdte mig op på mine påstande og ikke holdte mig op på dine egne påstande, som jeg følte du gjorde.
Ja, men hvis du har læst indlægget, så vil du på nuværende tidspunkt være klar over, at jeg ikke lagde dig ord i munden, men blot udfordrede dig med et spørgsmål. Plus at jeg ikke triumferede over at have ret.
New years eve..........5/10 Majorens oppasser....5-6/10 Kinamand................6/10 Elektra....................3/10 Mørk og jul 2...........5/10
Film jeg ikke har set før nu:
Man of steel...................5/10 Kokken BD.....................6/10 Total Recall (1990)..........5-6/10 Timecop.........................4-5/10 Bollevenner....................4/10 The Majestic...................6-7/10 Nuovo Cinema Paradiso...10/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#18071 BN 12 år siden
Nå okay ...
#18072 gi-jones 12 år siden
#18073 Skeloboy 12 år siden
#18074 Hr. Nielsen 12 år siden
#18075 MOVIE1000 12 år siden
Findes der er børnevenlig udgave til en dansker som foretrækker at se film/tv med dansk undertekst? :`)
#18076 BN 12 år siden
Ja, men hvis du har læst indlægget, så vil du på nuværende tidspunkt være klar over, at jeg ikke lagde dig ord i munden, men blot udfordrede dig med et spørgsmål. Plus at jeg ikke triumferede over at have ret.
Man kan aldrig være sikker: http://forsvaret.dk/HOK/Nyt%20og%20Presse/ISAF/Pub...
#18077 MOVIE1000 12 år siden
Majorens oppasser....5-6/10
Kinamand................6/10
Elektra....................3/10
Mørk og jul 2...........5/10
Film jeg ikke har set før nu:
Man of steel...................5/10
Kokken BD.....................6/10
Total Recall (1990)..........5-6/10
Timecop.........................4-5/10
Bollevenner....................4/10
The Majestic...................6-7/10
Nuovo Cinema Paradiso...10/10
#18078 Lord Beef Jerky 12 år siden
Jeg mener da, at den er på Netflix med undertekster til alle børnene!
#18079 BN 12 år siden
Dét kan jeg lide at se, MOVIE1000!
#18080 Snaden 12 år siden
Fantastisk dokumentar serie. Elsker Louis Theroux tilgang til emnet, og hans journalistiske fremgangsmåde.
Kan varmt anbefales.
6/6