Gravatar

#18171 Giraffen 12 år siden

Bruno (18170) skrev:
Så kan man selvfølgelig diskutere det moralske i at downloade ulovlige kopier af film, men min retfærdiggørelse er, at Lucas ikke vil gøre materialet tilgængeligt for mig og jeg har alligevel støttet ham økonomisk igennem mange år og ejet Star Wars-filmene i mange forskellige udgaver, købt tegneserier osv., så min samvittighed har det faktisk helt ok med det.

Nu når Disney ejer Star Wars kan man kun håbe at de er fornuftige nok til at udgive original udgaverne i en ordentlig kvalitet. Det ville faktisk være det bedste de kunne gøre med Star Wars franchisen.
Gravatar

#18172 Mikkel Abel 12 år siden

Muldgraver (18163) skrev:
Visitor Q af T. Miike

Haha, meget enig! Dybt fjollet.

And this is why: This is not a mystery of life, this is...
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18173 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

? (18171) skrev:
Nu når Disney ejer Star Wars kan man kun håbe at de er fornuftige nok til at udgive original udgaverne i en ordentlig kvalitet. Det ville faktisk være det bedste de kunne gøre med Star Wars franchisen.

Så vidt jeg husker, ejer de kun rettighederne til fremtidige udgivelser, ikke de originale film. De rettigheder ligger stadig hos Lucas.
Gravatar

#18174 Giraffen 12 år siden

Bruno (18173) skrev:
Så vidt jeg husker, ejer de kun rettighederne til fremtidige udgivelser, ikke de originale film. De rettigheder ligger stadig hos Lucas.

Øv. Ja så får vi sgu ikke en officiel udgivelse med originalerne lige foreløbig. :(
Gravatar

#18175 misuma 12 år siden

Maniac (2013)

Er man fan af den oprindelige, er man ikke i tvivl om at vi her ser en remake. Der har dog alligevel været plads til, at man har taget sig nogle friheder og det har filmfolkene sluppet rimeligt godt fra.

Filmen foregår i nutiden, men besidder en troværdig 80'er vibe hvilket skyldes den rette brug af musik, tøj og miljø. Det hele virker ret gennemtænkt og er med til at bære filmen langt hen af vejen.

Visse scener er barske, især fordi langt de fleste af disse, er ganske vellykkede og Elijah Wood gør det glimrende som sociopat. Men rammer den samme nerve som den originale? Ikke helt, men tæt på, er også godt nok i min bog.

4,5/6

Iøvrigt fangede jeg et par subtile skulderklap til film som Ondskabens Øjne og Seven via musikken. Sjov detalje...med mindre det blot er mig, som lagde for meget i disse scener.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18176 Collateral 12 år siden

Misuma: Spændende - så må den lige have en chance. Traileren så også mere interessant ud end jeg forventede da jeg først hørte om projektet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18177 misuma 12 år siden

Jeg må tilstå, at jeg også har lidt af et soft spot for Elijah Wood. Jeg synes det er interessant når en skuespiller kan gå fra film som Flipper til at spille psykopat i Sin City og nu også i Maniac.
Gravatar

#18178 misuma 12 år siden

Beautiful Creatures (Netflix, Mexico)

Ja, den er nok rettet mod Twillight fans og visse CGI effekter er tvivlsomme, men den var faktisk ikke en voldsom pine at komme igennem...

3/6
Gravatar

#18179 misuma 12 år siden

The Incredible Burt Wonderstone

Den havde sine få øjeblikke, men i det store hele, så var filmen mere en tragedie end en komedie.

2,5/6
Gravatar

#18180 Sweetiebellefan 12 år siden

Resident Evil: Degeneration

Heltene i denne film er på en opgave efter at finde en terrorist efter et fly stødte ind i en lufthavnsterminal.

Imens er to viruser løs.

Den bedste del af Resident Evil.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: