Ja, det tog ganske enkelt lidt tid, før man kom i den rette stemning, men når man først blev opslugt, så var det en fornøjelse af de store. Jeg har også planer om at se Generalen snarest.
En af de bedste horror film jeg har set. Der ikke så meget bullshit. Den prøver ikke at skabe en masse suspense, hvor man skal få chok eller noget, Leatherface er lige in-your-face på den fede måde. Location i Texas er perfekt og man kan nærmest føle sveden dryppe fra panden. Alle i filmen er velspillende, specielt den groteske kannibalfamilie. Den famøse middagsscene er vildt fed og kender man bare lidt til filmens baggrundshistorie, kan man virkelig mærke at det er mere virkelighed end det er skuespil. Og hvad sker der lige for ham i kørestolen, som nok har verdens mest behagelige stemme?! :D
Også både en fornem bedrift og en fængende fortælling.
Fik set The General i dag. Synes ikke helt, den rammer Sherlock Jr.'s niveau, hverken med hensyn til originalitet eller underholdningsniveau. Underholdende er den dog ikke desto mindre, og jeg sniger mig op på 7/10.
#18491 MMB 12 år siden
#18492 Big Daddy 12 år siden
#18493 Mikkel Abel 12 år siden
Jo, den følger sådan set op på historien lige hvor den første slutter, mere eller mindre.
#18494 Sweetiebellefan 12 år siden
For fjerde gang er den maskerede galning løs.
Imens holdes der en gyser festival.
Værd at leje.
7/10
#18495 Mikkel Abel 12 år siden
En af de bedste horror film jeg har set. Der ikke så meget bullshit. Den prøver ikke at skabe en masse suspense, hvor man skal få chok eller noget, Leatherface er lige in-your-face på den fede måde. Location i Texas er perfekt og man kan nærmest føle sveden dryppe fra panden. Alle i filmen er velspillende, specielt den groteske kannibalfamilie. Den famøse middagsscene er vildt fed og kender man bare lidt til filmens baggrundshistorie, kan man virkelig mærke at det er mere virkelighed end det er skuespil. Og hvad sker der lige for ham i kørestolen, som nok har verdens mest behagelige stemme?! :D
5/6
#18496 Mikkel Abel 12 år siden
Hvis den ligger på 7/10, hvor placerer du så de andre tre? :o
#18497 MMB 12 år siden
Fik set The General i dag. Synes ikke helt, den rammer Sherlock Jr.'s niveau, hverken med hensyn til originalitet eller underholdningsniveau. Underholdende er den dog ikke desto mindre, og jeg sniger mig op på 7/10.
#18498 Sweetiebellefan 12 år siden
Seværdig drama med bl.a. Dan Aykroyd. Adamthewoo har vist hvor filmen er optaget henne i bl.a. Bartow, Florida.
8/10
#18499 Big Daddy 12 år siden
#18500 MMB 12 år siden
Jeg var måske også lidt hård. Et stort 7-tal er nok mere passende. ;)