Gravatar

#18491 MMB 12 år siden

Ja, det tog ganske enkelt lidt tid, før man kom i den rette stemning, men når man først blev opslugt, så var det en fornøjelse af de store. Jeg har også planer om at se Generalen snarest.
Gravatar

#18492 Big Daddy 12 år siden

Foeller (18491) skrev:
Jeg har også planer om at se Generalen snarest.
Også både en fornem bedrift og en fængende fortælling.
Os, De Konforme
Gravatar

#18493 Mikkel Abel 12 år siden

MOVIE1000 (18484) skrev:
The Collection har jeg længe ville se, i håb om en direkte efterfølger fra hændelserne fra The Collector, men lyder ikke til det er tilfældet?

Jo, den følger sådan set op på historien lige hvor den første slutter, mere eller mindre.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18494 Sweetiebellefan 12 år siden

Scream 4

For fjerde gang er den maskerede galning løs.

Imens holdes der en gyser festival.

Værd at leje.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18495 Mikkel Abel 12 år siden

The Texas Chainsaw Massacre (1974)

En af de bedste horror film jeg har set. Der ikke så meget bullshit. Den prøver ikke at skabe en masse suspense, hvor man skal få chok eller noget, Leatherface er lige in-your-face på den fede måde. Location i Texas er perfekt og man kan nærmest føle sveden dryppe fra panden. Alle i filmen er velspillende, specielt den groteske kannibalfamilie. Den famøse middagsscene er vildt fed og kender man bare lidt til filmens baggrundshistorie, kan man virkelig mærke at det er mere virkelighed end det er skuespil. Og hvad sker der lige for ham i kørestolen, som nok har verdens mest behagelige stemme?! :D

5/6
Gravatar

#18496 Mikkel Abel 12 år siden

Sweetiebellefan (18494) skrev:
Scream 4

For fjerde gang er den maskerede galning løs.

Imens holdes der en gyser festival.

Værd at leje.

7/10

Hvis den ligger på 7/10, hvor placerer du så de andre tre? :o
Gravatar

#18497 MMB 12 år siden

Big Daddy (18492) skrev:
Også både en fornem bedrift og en fængende fortælling.

Fik set The General i dag. Synes ikke helt, den rammer Sherlock Jr.'s niveau, hverken med hensyn til originalitet eller underholdningsniveau. Underholdende er den dog ikke desto mindre, og jeg sniger mig op på 7/10.
Gravatar

#18498 Sweetiebellefan 12 år siden

My Girl

Seværdig drama med bl.a. Dan Aykroyd. Adamthewoo har vist hvor filmen er optaget henne i bl.a. Bartow, Florida.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18499 Big Daddy 12 år siden

Foeller (18497) skrev:
Fik set The General i dag. Synes ikke helt, den rammer Sherlock Jr.'s niveau
Det var også min oplevelse, selv om min oplevelse dog var bedre end din lader det til:)
Os, De Konforme
Gravatar

#18500 MMB 12 år siden

Big Daddy (18499) skrev:
Det var også min oplevelse, selv om min oplevelse dog var bedre end din lader det til:)

Jeg var måske også lidt hård. Et stort 7-tal er nok mere passende. ;)

Skriv ny kommentar: