Gravatar

#18521 Ispep 12 år siden

Willis virkede bare som en bølle der pandede civilefolk ned uden grund. Torskedum film. Ufatteligt de kunne fejle så voldsomt.
Gravatar

#18522 MOVIE1000 12 år siden

Hvis jeg talte rigtig, så bil jagt scenen, er han i op til 4 forskellige biler/køretøjer?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18523 Ispep 12 år siden

Willis overlever det ingen ville overleve selv fra en superhelte film.
Gravatar

#18524 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hans og Grete filmen - meget bedre end sit ry. Fine splattereffekter og god old school trold. Naturligvis er filmen fjollet og til tider utroværdig, men højt tempo og fin action afholder en fra kedsomhed. Jeg siger 6/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18525 Big Daddy 12 år siden

Lord Beef Jerky (18524) skrev:
Hans og Grete filmen - meget bedre end sit ry.
Ja, jeg blev også positivt overrasket. Så tilpas stupid, at det blev morsomt, sådan lidt og sine steder fint underholdende. Heldigvis også tilpas blodig, i den forstand, at den ikke var helt så familievenlig som frygtet. Jeg endte dog kun på 5/10. Bedre var jeg trods alt ikke underholdt.
Os, De Konforme
Gravatar

#18526 loki 12 år siden

Redemption (2013)

Ganske hæderlig drama/actionfilm som ikke gaber over mere end hvad godt er. Hvem vidste at Jason Statham faktisk har en anelse talent.

3½/6

-----

Star Trek Into Darkness

Har meget lidt med Star Trek at gøre - min definition af Star Trek er primært TNG og dernæst Voyager. Men det er da en ok rum-actionfilm, med nogle ganske udmærkede visualiseringer (eh.. visuelle effekter, kulisser, scener), men historien er pivringe, og tydeligvis skabt til et yngre publikum.

3/6

------

Dexter nuværende sæson (8)

Er jeg den eneste som finder denne sæson umådelig ligegyldig og dræbende kedelig? Hele konceptet omkring Evelyn Vogel er gudsjammerligt intetsigende, og potentialet fra slutningen af sæson 7 er gået helt i vasken - her tænker jeg primært på Debra - og fokus er kørt over på noget helt nyt. Evelyn Vogel og hendes søn kan live or die forever, og det ville være komplet ligegyldigt. Det virker kunstigt og forceret, at hun pludselig skulle være den som med-opfandt koden. Meh. Og Dexters elendigt spillende søn er lige så problematisk. Den eneste som er en lille smule interessant er Hanna, men så alligevel ikke. Suk.

www.peakoil.dk
Gravatar

#18527 HelmerJ 12 år siden

Fik lige set Kon-Tiki som er en film jeg har glædet mig meget til at set. Jeg fik alligevel mere end jeg havde forventet. 5/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#18528 Collateral 12 år siden

HelmerJ (18527) skrev:
Fik lige set Kon-Tiki som er en film jeg har glædet mig meget til at set. Jeg fik alligevel mere end jeg havde forventet. 5/6

Rigtig flot film!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18529 RasmusFL 12 år siden

Folk der har set filmen 'London' fra 2005 med bl.a. Chris Evans og Jessica Biel har det forhåbentlig på fornemmelsen. Altså at Statham kan spille. En oscar-nominering havde været fortjent for hans præstation i denne desuden ret undervurderede og virkelig velfungerende film
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#18530 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

Første sæson af "Orange is the New Black".

Overall kan jeg godt lide serien, der er nogle ret gode karakterer med og især Kate Mulgrew, som jeg slet ikke genkendte til at starte med, gør det ret godt.

Problemet med serien, hvilket måske kunne få mig til at stå af på et tidspunkt er, at der er lidt for meget drama for dramaet skyld, lidt for mange tilfældigheder der bringer ulykker ned over en eller anden i serien, primært hovedpersonen.

Men altså, det er god underholdning og en habil standard, som Netflix holder indenfor serier.

Skriv ny kommentar: