Gravatar

#18571 BN 12 år siden

knipsknips (18567) skrev:
George Lazenby virker meget troværdig, som Jamen Bond. Forstår ikke hvorfor han ikke fik flere roller, som Bond.

Her er hvad han selv har udtalt:

Og her er hvad filmens skabere og producenter har udtalt:

Lazenby blev efter 'On Her Majesty's Secret Service' tilbudt at medvirke i flere Bond-film (vistnok ialt 7), hvilket han afslog, fordi hans agent eller manager rådede ham til at lade være (med den begrundelse, at Bond-figuren ikke havde nogen fremtid som følge af hippie-kulturens fremkomst). Seriens hovedproducer Albert R. Broccoli udtalte i sin tid, at hvis George Lazenby havde indspillet flere James Bond-film, ville han være endt med at blive betragtet som den bedste Bond-skuespiller nogensinde.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18572 BN 12 år siden

Bruno (18569) skrev:
Så vidt jeg husker, er historien, at hans lønkrav var så absurd, at de sparkede ham ud af serien.

Dette er kun en lille del af forklaringen.

Lazenby was offered a 7 Bond film contract from James Bond production company Eon before, during, and after filming of On Her Majesty's Secret Service. Despite the popular belief that he quit the role or that he was fired, he actually simply was in a lengthy contract disupute, of which his saying he had quit the role was part of his negotiating ploy. There was a lengthy dispute over Lazenby's Bond contract because it was 14 inches thick and covered everything from how Lazenby should behave in public, how he should dress, what car he should drive, how he should wear his hair, that he always be cleanly shaven, how he handle his personal life, where he should dine out, who he should be seen in public with, among numerous other things over the 14 year length of the contract. Lazenby felt he needed to be paid extra money in order to keep in line with such a Draconian contract for so many years. In the end, Lazenby turned down a very large amount of money and demanded twice what he was offered, and Bond production company Eon and United Artists then removed him from their plans in the Bond franchise.

Lazenby was offered a then huge actor's salary of $1 million to play 007 in Diamonds Are Forever by Bond co-producer Harry Saltzman and United Artists, but he demanded twice that amount and thus was never signed for the role.

Kilde: http://www.angelfire.com/nm/lazenbyland/lazenbyone...
Gravatar

#18573 knipsknips 12 år siden

BN (18571) skrev:
Her er hvad han selv har udtalt:

Lazenby blev efter 'On Her Majesty's Secret Service' tilbudt at medvirke i flere Bond-film (vistnok ialt 7), hvilket han afslog, fordi hans agent eller manager rådede ham til at lade være (med den begrundelse, at Bond-figuren ikke havde nogen fremtid som følge af hippie-kulturens fremkomst). Seriens hovedproducer Albert R. Broccoli udtalte i sin tid, at hvis George Lazenby havde indspillet flere James Bond-film, ville han være endt med at blive betragtet som den bedste Bond-skuespiller nogensinde.

Tror nok at jeg havde skiftet agent efter dette :P
Gravatar

#18574 BN 12 år siden

knipsknips (18573) skrev:

Tror nok at jeg havde skiftet agent efter dette :P

Hehe ... ja.
Gravatar

#18575 loki 12 år siden

Odd Thomas

Odd Thomas kan se de døde, og render rundt og hjælper dem til at kommer videre (e.g. går efter The Bad Guys). Desuden kan han også indirekte se, hvornår ulykker vil ske og prøver at forhindre dem. Spændende og humoristisk.

Hvorfor skulle Stormy dø. Piv. So sad she was cute.

4/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#18576 Collateral 12 år siden

loki (18575) skrev:
Odd Thomas

Odd Thomas kan se de døde, og render rundt og hjælper dem til at kommer videre (e.g. går efter The Bad Guys). Desuden kan han også indirekte se, hvornår ulykker vil ske og prøver at forhindre dem. Spændende og humoristisk.

Hvorfor skulle Stormy dø. Piv. So sad she was cute.

4/6

Bogen er fremragende! Bøgerne faktisk. Anede ikke der var en filmudgave.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18577 MOVIE1000 12 år siden

Anders Matthesen vender tilbage......4-5/10
Enestående.......................................6/10
The Fast and the furious BD................7/10
2fast 2 furious BD..............................6/10
The fast and the furious:Tokyo drift BD.4/10
Fast and furious BD............................5/10
Fast and furoius 5 BD..........................8/10

Film jeg ikke har set før nu:

Breaking bad sæson 2.......9-10/10
Breaking bad sæson 3.......9/10
Breaking bad sæson 4.......8/10
Den engelske patient.........6-7/10
Iron man 3 3D BD.............6-7/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18578 Mikkel Abel 12 år siden

MOVIE1000 (18577) skrev:

Hvordan kan sæson fire være lavest??! Det jo den bedste! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18579 MOVIE1000 12 år siden

MikkelAbel (18578) skrev:
MOVIE1000 (18577) skrev:

Hvordan kan sæson fire være lavest??! Det jo den bedste! :)

Jeg synes den gik lidt i stå mhs til tempoet, vi fik meget historie, men man kunne godt mærke at de er ved at løbe tør for ideer. Selvom den har fået den laveste karakter af de sæsoner jeg har set, synes jeg ikke den er dårlig langt fra, jeg kan bare bedre lide de andre, sæson 5 venter jeg lidt med, men kan vidst godt melde ud at det nok er en af de allerbedste serier ejg nogensinde har set, den ligger i hvert fald i top 3.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18580 Sweetiebellefan 12 år siden

An American Haunting

Baseret på virkelige hændelser i Tennessee hvor en familie var plaget af væsner de ikke kune se.

Denne hjemsøgelse som en heks skulle have startet krævede et liv i familien.

Kan anbefales.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: