Gravatar

#18791 Sweetiebellefan 12 år siden

Resident Evil: Retributution

Alice og hendes venner kæmper videre mod zombier og andre skabninger i denne række af film.

Ser frem til den næste film der ser ud til at blive omkring tre timer lang.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18792 knipsknips 12 år siden

Kvinden i buret
4/6
Gravatar

#18793 MOVIE1000 12 år siden

Mission impossible BD....................7-8/10
Mission impossible 2 BD....................4/10
Mission impossible 3 BD....................7/10
Mission impossible: Ghost protocol BD.8/10
Bambi.............................................7/10
Death race 2 BD...............................6/10

Film jeg ikke har set før nu:

The good, the bad, the weird..8/10
Bad Ass...............................6/10
Fast and furious 6 BD............8/10
The Hangover part III BD.......7/10
Den lille havfrue.................7-8/10
Changing Lanes..................6-7/10
Strit og stumme....................7/10
Death race 3: Inferno BD.....5-6/10
Hope Springs BD.................5-6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18794 Muldgraver 12 år siden

Åhh, jeg har lige set Morgiana af Herz, og sådan laver man et godt grusomt eventyr! Jeg husker ikke lige, hvilken tråd med listen om drømme-film, men Lord Beef Jerky og Ispep, denne film er med det vuns kommet på listen.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#18795 Ispep 12 år siden

Kender den vist ikke. Fandt lige en liste her, selvom enkelte måske falder lidt ud:

http://www.imdb.com/list/Rjyq1QuGZKo/
Gravatar

#18796 Mikkel Abel 12 år siden

All Good Things

Udemærket film. Ryan Gosling spiller sin typiske, mand-af-få-ord-som-er-lidt-mærkelig-i-hovedet rolle og Kirsten Dunst er sød som bare pokker. Filmen giver sig god tid til at opbygge sig og det slipper den ganske godt fra. Der er rigtig meget vægt på stemning og billeder, hvilket også fungerer rigtig godt. Stilmæssigt minder den mig om en anden Gosling film, den fænomenale "Blue Valentine". Historien er fin, men den tager noget af en drejning i den sidste halve time, og man kan diskutere om det er godt eller ej.

4/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18797 Lord Beef Jerky 12 år siden

Muldgraver (18794) skrev:
Åhh, jeg har lige set Morgiana af Herz, og sådan laver man et godt grusomt eventyr! Jeg husker ikke lige, hvilken tråd med listen om drømme-film, men Lord Beef Jerky og Ispep, denne film er med det vuns kommet på listen.

Den er skrevet bag øret!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18798 Ispep 12 år siden

The Conjuring

Den absolut bedste, mest uhyggelige og effektive gyser siden The Descent. Det her må være gyseren fans har hungret efter i mange år og jeg kan ihvertfald konstatere, at Conjuring leverer varen MAX og skuffer (og burde ikke skuffe nogen) bestemt ikke. James Wan har sørget for alt stemmer i denne formidable gyserfilm, som bygges godt op, har spændingsmomenter, foruroligende atmosfære og veludført old School gys af den slags der får de små hår til at rejse sig. Wilson og Farmiga er ret overbevisende i gode roller, som heldigvis fungerer mere end blot papfigurer som man tit ser i genren. Filmen henter tydeligvis sin inspiration fra klassikere som The Exorcist, Poltergejst og endda The Sixth Sense, men formår at være sin egen.

5/6

En af årets bedste.
Gravatar

#18799 Ericmase 12 år siden

Ispep (18798) skrev:
Den absolut bedste, mest uhyggelige og effektive gyser siden The Grudge.

Rettet ;)

Men ellers er jeg komplet enig i resten af dine ord! 5/6 stjerner herfra også. En meget skræmmende film? Det er det fandme, ja!

:)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18800 palooka 12 år siden

Har ganske vist ikke set den originale The Grudge, men den skal gudhjælpemig være 3-4 hvis ikke 10 niveauer bedre end det amerikanske makværk, før at den kan dække over bare et enkelt af de så fine beskrivelser :3

Skriv ny kommentar: