Jeg nappede denne på Netflix i går og blev sgu positivt overrasket. Bortset fra Seann William Scott, er det en ret habil actionfilm. Der er god action, masser af actionklichéer, god actiondialog, en herlig hovedrolleindehaver og en stabil skurk.
Det er ikke nødvendigvis en film, jeg har behov for at tilføje til min samling, men det er nok ikke sidste gang, at jeg ser den.
#82 Sådan var min oplevelse af den også i sin tid. Det er dog efterhånden mange år siden. Jeg kan dog personligt ganske godt lide The Rock som skuespiller. Manden har karisma som få!
Fandt også The Purge ganske elendig. Personerne gør KONSTANT det stik modsatte af bare den mindste smule sund fornuft, og man ønsker dem hurtigt hen hvor peberet gror.
Instruktøren har tidligere givet os filmen Midnight Mean Train og her er så hans nyeste titel:
Et mislykket indbrud gør en flok forbrydere lettere desperate og i et forsøg på at skaffe hurtige penge, tvinger de et par i bil ud i grøften hvorefter disse kidnappes. Hvad forbryderne ikke har taget højde for er, at den ene halvdel af parret langt fra er en engel...
Udmærket skuespil, der er ikke sparet på blodet og man sidder nærmest og hepper på filmens egentlige psyko', yay!
Oliver Twist Det er jo en god Dickens-historie og Polanski håndterer den nogenlunde med en veloplagt Ben Kingsley som Fagin. Filmen er åbenlyst rettet mod børn. Dog bliver den lidt for lang og er i bedste fald forglemmelig. 3/6.
The Campaign Tålelig distraktion med et par morsomme øjeblikke her og der. Derudover rimelig ligegyldig. 2/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#18781 Lord Beef Jerky 12 år siden
The Conjuring - 7/10
After Earth - 2/10
The Hangover 3 - 4/10
The Purge - 3/10
V/H/S 2 - 5/10
#18782 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Jeg nappede denne på Netflix i går og blev sgu positivt overrasket. Bortset fra Seann William Scott, er det en ret habil actionfilm. Der er god action, masser af actionklichéer, god actiondialog, en herlig hovedrolleindehaver og en stabil skurk.
Det er ikke nødvendigvis en film, jeg har behov for at tilføje til min samling, men det er nok ikke sidste gang, at jeg ser den.
#18783 Fredag 12 år siden
#18784 loki 12 år siden
Fandt også The Purge ganske elendig. Personerne gør KONSTANT det stik modsatte af bare den mindste smule sund fornuft, og man ønsker dem hurtigt hen hvor peberet gror.
#18785 misuma 12 år siden
Instruktøren har tidligere givet os filmen Midnight Mean Train og her er så hans nyeste titel:
Et mislykket indbrud gør en flok forbrydere lettere desperate og i et forsøg på at skaffe hurtige penge, tvinger de et par i bil ud i grøften hvorefter disse kidnappes. Hvad forbryderne ikke har taget højde for er, at den ene halvdel af parret langt fra er en engel...
Udmærket skuespil, der er ikke sparet på blodet og man sidder nærmest og hepper på filmens egentlige psyko', yay!
5/6
#18786 Åkepool 12 år siden
Jeg var nu ikke så begejstret for den og var pissed da han vandt.
#18787 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18788 Åkepool 12 år siden
Øh, nej.
#18789 Riqon 12 år siden
Det er jo en god Dickens-historie og Polanski håndterer den nogenlunde med en veloplagt Ben Kingsley som Fagin. Filmen er åbenlyst rettet mod børn. Dog bliver den lidt for lang og er i bedste fald forglemmelig. 3/6.
The Campaign
Tålelig distraktion med et par morsomme øjeblikke her og der. Derudover rimelig ligegyldig. 2/6.
#18790 Snaden 12 år siden
Mesterværk.
6/6