Gravatar

#18861 Ispep 12 år siden

Jo, jeg kan godt lide martial arts-film, de skal blot være bedre end dem du nævner :D Popfilm som Karate Kid (også den nye) er sgu fesne.

Ong-Bak er mig. Drunken Master kunne jeg også lide. Flere Lee film som nævnt. Jeg ved ikke om man kan putte Ang Lee's Hidden Dragon ind under kategorien? Måske ikke helt, men den har elementer.
Gravatar

#18862 Ispep 12 år siden

Fridag (18859) skrev:
Er det meste, eller ret meget på IMDb's top 250 ikke at betegne som genrefilm?

Præcis.
Gravatar

#18863 Lord Beef Jerky 12 år siden

Fridag (18859) skrev:
Er det meste, eller ret meget på IMDb's top 250 ikke at betegne som genrefilm?

Jeg ville sige under halvdelen. På nær hvis listen har ændret sig betydeligt siden sidst jeg kiggede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18864 Skeloboy 12 år siden

Shootfighter: Fight to death

Stadig fed! Faktisk kan jeg sagtens forestille mig, at den kommer på ligeså ofte som Bloodsport...

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#18865 Lord Beef Jerky 12 år siden

Lord Beef Jerky (18863) skrev:
Jeg ville sige under halvdelen. På nær hvis listen har ændret sig betydeligt siden sidst jeg kiggede.

Lord Beef Jerky (18863) skrev:

Den er nu kigget igennem, og jeg kunne få det til at passe på ca. halvdelen. Måske lidt mere, måske lidt mindre. Det ændrer dog ikke på, at jeg stadig ikke kan bruge IMDb til meget, når jeg søger en god genrefilm. De underholdende scorer ofte en middel karakter, og de dårlige får ofte en høj karakter. Nogle gange er det omvendt, andre gange får en god film dårlig karakter, en dårlig middel osv. Som helhed bruger jeg i hvert fald ikke den gængse holdning til noget, når jeg vil finde en god gyser eller actionfilm f.eks.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18866 Fredag 12 år siden

Det er nu også fint at se nogle dårlige film indimellem, hvis det endelig var det:)
Gravatar

#18867 Lord Beef Jerky 12 år siden

Uden tvivl. Det er også ok, at have sin egen mening om tingene i stedet for at bruge andres.
Gravatar

#18868 Fredag 12 år siden

#67 Øh ja da? Hvem var den til og hvorfor?
Gravatar

#18869 Lord Beef Jerky 12 år siden

Til Ispep da! Synes bare det var et sært argument, at hvis karakteren er lav på imdb, må det være noget lort.
Gravatar

#18870 Fredag 12 år siden

Men hvis det er hans oplevelse, er det vel fulgt ud lige så meget hans egen mening, som din er din egen, bare med det næsten omvendte indtryk? Nå, ingen længere debat herfra om det. Blot en tanke:)

Jeg synes nu ofte at ratings på imdb afspejler en films kvaliteter, om end ikke altid. Når jeg set filmentusiaster rate film herinde, peger deres rating ofte i samme retning som siden, også fra folk der brokker sig over IMDb. Nu snakker jeg ikke om sidens toplister, men blot om ratingen generelt. Bortset fra det, har du jo ret i, at i sidste ende er det kun ens egen mening der tæller.

Skriv ny kommentar: