Gravatar

#18871 Ispep 12 år siden

Lord Beef Jerky (18869) skrev:
Til Ispep da! Synes bare det var et sært argument, at hvis karakteren er lav på imdb, må det være noget lort.

Ikke pr. definition da, men ofte følges tingene nu bare ad og så lave ratings rammer bare sjældent ved siden af ifht. hvad jeg selv mener. Jeg kan umiddelbart ikke nævne én god/eller rigtig god film med en imdb-rating under 5. Det tror jeg måske heller ikke du kan, medmindre du undskylder det med "så dårlig, at den er god" :D

Imdb er et godt værktøj til at søge gode genrefilm/mainstreamfilm.
Gravatar

#18872 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har i hvert fald set masser med lav rating på IMDb, som jeg har syntes rigtig godt om. Det kræver dog noget af et arbejde, at finde ud af, hvilke karakterer alle de film, jeg godt kan lide, har fået på IMDb. Jeg skal dog prøve at holde øje i fremtiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18873 Ispep 12 år siden

Du må gerne nævne nogle ifølge dig fede titler under 5.
Gravatar

#18874 Fredag 12 år siden

Lord Beef Jerky (18872) skrev:
Det kræver dog noget af et arbejde, at finde ud af, hvilke karakterer alle de film, jeg godt kan lide
Dette er ikke ment provokerende, men burde det ikke være nemt, hvis det er så oplagt som du får det til at lyde?
Gravatar

#18875 Lord Beef Jerky 12 år siden

At slå en masse titler op? Måske er det nemt, men det tager jo tid. Der er sikkert en håndfuld fede Van Damme film under de 5, og gyserfilm bør jeg også kunne finde en håndfuld af på en halv times tid. Jeg gider dog ikke bare for at bevise en pointe. Som sagt vil jeg hellere holde øje i fremtiden, blot for at stille Ispeps sult!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18876 Ispep 12 år siden

Det er bare HELT i orden, Lord :D
Gravatar

#18877 Lord Beef Jerky 12 år siden

The Order
Desert Heat
Cyborg

Ville give alle tre 7/10, men ligger til under 5 på imdb. Det var Van Dammes film. Utroligt nok ligger alle dem, jeg ville give 8 eller over på 5,0 eller mere.
Gravatar

#18878 Lord Beef Jerky 12 år siden

My Soul To Take
Driller Killer
Halloween III

Også under 5, ville også give dem 7/10. Og nu gider jeg ikke mere! Kys kys!
Gravatar

#18879 Ispep 12 år siden

Kys kys, Lord. De tre første du nævner vil jeg nok give sådan ca. 5/10 samlet :D Smid også Halloween 3 oveni. De andre to har jeg ikke set. Så jeg har sgu ikke meget tiltro til dette, og du finder vist guld de mest usandsynlige steder.

Kys og kram.
Gravatar

#18880 Fredag 12 år siden

Så er spørgsmålet om vi snakker sådan generelt, for der mener jeg bestemt IMDb's rating rammer ganske fint med de titler. På er personligt plan kan vi alle jo mene andet. Så som objektiv sandhed, selv om det lyder dumt når vi snakker smag, har du ikke ret i mine subjektive øjne;-D

Skriv ny kommentar: