Haha, Ispep har altid været hånende, når der er noget han ikke forstår eller er uenig i. F.eks. kan jeg ikke se den store forskel i, at holde af en Van Damme film kontra en Seagal film, og jeg er da også ret sikker på, at der er flere film, at manden rater 9/10 som har det samme eller måske lavere niveau af karakterdybde samt mangel på budskab, som dem jeg nævnte (Die Hard måske?), men blot fordi det er den gængse holdning, kan man snildt gemme sig bag den. Jeg står dog altid ved min egen holdning, og kan altid uddybe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Hehe, jeg har intet imod hån fra din side, det har jeg da slået fast før. Så det var ikke så meget piv som blot en konstatering til Collateral, så han måske bedre kan forstå din ambivalente person!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Hehe, jeg har intet imod hån fra din side, det har jeg da slået fast før.
Det ville næsten også være for galt, da du ofte er Mister Nasty på Filmz (ment på den gode måde. Jeg kan godt lide din facon og måden du udtrykker dig på. Jeg er ofte uenig med dig omkring en del film, men det er ændrer ikke på at jeg respekterer dig stort her på siden, også når du er mest fræk:)
Haha! Men jeg er dog godt klar over, at jeg har en smag som de færreste kan identificere sig med. Jeg holder ufatteligt meget af skrupelløshed og kitsch i form af 80'er film samt old school animatronics og dukker. På den anden side kan jeg også godt lide det mest udfordrende art house derude. Hvis jeg er godt underholdt af en ligegyldig og dum Hollywood film, er jeg heller ikke bleg for at rose den til skyerne, men jeg vægter generelt kreativitet og stemning over mere almindelige objektive sandheder som godt skuespil, gode effekter og fejlfri produktion. Mht. denne diskussion er der nostalgi involveret når det kommer til Van Damme, men så jeg hans film for første gang i dag, ville jeg stadig rose dem til skyerne, fordi jeg fortsat ser film udfra de rammer, jeg dannnede igennem min barndom. Naturligvis har min smag udviklet sig, men 80'er og 90'er action, italienske postapokalyptiske film og lignende opsøger jeg stadig, og er fortsat underholdt på samme måde som da jeg var kid.
fordi jeg fortsat ser film udfra de rammer, jeg dannnede igennem min barndom. Naturligvis har min smag udviklet sig, men 80'er og 90'er action, italienske postapokalyptiske film og lignende opsøger jeg stadig, og er fortsat underholdt på samme måde som da jeg var kid.
Og det er også dejligt nok at du ikke har givet afkald på "de rammer" og nostalgien. Jeg nyder selv en del kitschede film. Så jeg kan også more mig over "den slags".
#18901 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18902 Ispep 12 år siden
#18903 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18904 Fredag 12 år siden
#18905 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18906 Ispep 12 år siden
#18907 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18908 Fredag 12 år siden
#18909 Ispep 12 år siden
#18910 Kisbye 12 år siden
italienske postapokalyptiske film? Det lyder interessant :)