Matrix 2 er Rumrejsen 2001 ifht. det du rater 9/10, Lord hahaha! Tak for kaffe, mand. Nu synes jeg pludseligt at jeg har været for hård overfor BNs 10ere mht. Star Wars prequels :D
Ha ha ha husker da jeg så Nico for mange år siden (da den kom frem), at jeg tænkte at ham Seagal måtte da have så stort et talent at han kunne spille komedie:-D Fandt han spillede så sammenbidt stenansigtsrå, at det måtte kræve noget. Lidet anede jeg at det var Steven Røvfjæs' eneste udtryk, som skulle han evigt skide.
Jeg var dog ikke voldsomt vild med filmen, heller ikke da jeg senere genså den. Så i forhold til tråden her, kan jeg ikke anbefale den.
Håber kun det er udefra, gennem mine øjne, at tonn i denne tråd pludselig blev en smule hånende og nedladende. Ellers kan det ikke være rart ar være en part i diskussionen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Fra min side kan jeg garantere at intet er ment nedladende eller respektløst. Så hvis jeg rammer en sådan tone i noget jeg har skrevet, så beklager jeg. Det har ikke været tilsigtet. Ved selvfølgelig godt at opfattelse kan være forskellig og at nogle mennesker kan være lidt tyndhudet, så hvad en opfatter som hyggeligt, kan en anden føle sig stødt over. Jeg finder det dog problematisk når du ikke påpeger hvad eller hvem og/eller hvis jeg konstant skal undskylde for manglende skrifttlige evner, hvis jeg får trådt på dig eller andre uden at ville det. Så sig det direkte:)
Jeg er såmænd ikke stødt. Luftede bare en overvejelse om at nogle af indlæggene fra Ispep til Lord B virkede en smule hårde. Skulle nok have grebet mig selv i at blande mig og have ladet være. Håber det er mig der misforstår jargonen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#18891 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18892 Ispep 12 år siden
#18893 Fredag 12 år siden
#18894 Ispep 12 år siden
#18895 Fredag 12 år siden
Jeg var dog ikke voldsomt vild med filmen, heller ikke da jeg senere genså den. Så i forhold til tråden her, kan jeg ikke anbefale den.
#18896 Ispep 12 år siden
Bare det at Seagal engang så så godt og slank ud gør at jeg ender på en 4/6 med Nico. Og så brækkes der arme til den helt store guldmedalje :D
#18897 Collateral 12 år siden
#18898 Fredag 12 år siden
#18899 Collateral 12 år siden
#18900 Fredag 12 år siden