Death race 2000................5/10 De skrigende halse.............9/10
Film jeg ikke har set før nu:
The newsroom sæson 1...............8-9/10 Warm bodies.................................4/10 At klappe med een hånd.................7/10 Lawless........................................6/10 Cloud atlas BD..............................6/10 Justice League crisis on two earths..6/10 Reign of fire.................................6/10 Unthinkable...............................6-7/10 Thor the dark World.......................9/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg var også vild med "In Bruges". Seven Psychopaths har jeg hørt lidt forskellige meninger om, mest negative i de kredse jeg færdes i, men tror jeg ser den alligevel på et tidspunkt.
Jeg var også vild med "In Bruges". Seven Psychopaths har jeg hørt lidt forskellige meninger om, mest negative i de kredse jeg færdes i, men tror jeg ser den alligevel på et tidspunkt.
Jeg synes at den matcher "In Bruges" fuldt ud, så jeg kan kun anbefale dig at opsøge den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#19051 MOVIE1000 12 år siden
De skrigende halse.............9/10
Film jeg ikke har set før nu:
The newsroom sæson 1...............8-9/10
Warm bodies.................................4/10
At klappe med een hånd.................7/10
Lawless........................................6/10
Cloud atlas BD..............................6/10
Justice League crisis on two earths..6/10
Reign of fire.................................6/10
Unthinkable...............................6-7/10
Thor the dark World.......................9/10
#19052 Kruse 12 år siden
Meget enig! Den var virkelig forrygende, og Martin McDonagh viser sig virkelig som en af de mest interessante writer/directors vi har i øjeblikket.
#19053 Ispep 12 år siden
#19054 Kruse 12 år siden
Jeg synes at den matcher "In Bruges" fuldt ud, så jeg kan kun anbefale dig at opsøge den.
#19055 Fredag 12 år siden
#19056 Sweetiebellefan 12 år siden
En pige bliver voldtaget under en fest og derefter bliver hun sat i kloster med andre piger hvor de vasker tøj.
I klostret laver pigerne oprør med bl.a. at få præsten til at smide tøjet under en gudstjeneste.
Fortjente et par Oscars.
10/10
#19057 Ispep 12 år siden
Tak for anbefalingen! Mon ikke jeg får den set nu jeg var vild med In Bruges.
Din gamle skid!!
#19058 Mikkel Abel 12 år siden
Fuldstændig enig! Hans absurde historier og den vanvittige dialog rammer bare lige i øjet.
53-54# Jeg elsker også selv In Bruges, og synes SP er på fuldstændig samme niveau.
#19059 Ispep 12 år siden
Jep, og Farrell har aldrig været bedre kørende end i In Bruges, selvom han også har leveret glimrende præstationer før.
#19060 Mikkel Abel 12 år siden
Absolut, og han gør det ligeledes forrygende i Seven Psychopaths.