Gravatar

#19061 Driver 12 år siden

Men ingen kommer op på siden af Rockwell i Seven Psychopaths. Jeg tilslutter mig også koret, der lovpriser Martin McDonagh. Han har to fremragende film på sit instruktør-CV nu. To hamrende underfundige og dybt originale film tilmed.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19062 Driver 12 år siden

"Her head almost comes off...Her head does come off"

"Fuck yoooooou, you cunts!.....It's really emotional"

"Oh bejesus Jack, we did more than good, we did grand"
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19063 Fredag 12 år siden

Ispep (19057) skrev:
Din gamle skid!!
Vent du bare til du har set den, så vil du bemærke at du er blevet gammel nok til at opdage det er en ret uoriginal film, der påtaget prøver at virke cool og hip;)
Gravatar

#19064 Driver 12 år siden

Fridag (19063) skrev:
Vent du bare til du har set den, så vil du bemærke at du er blevet gammel nok til at opdage det er en ret uoriginal film, der påtaget prøver at virke cool og hip;)

Now that's fucking ironic :D
Gravatar

#19065 Ispep 12 år siden

The Wolverine

Yderst skuffende affære, det må jeg sige. Den ellers habile James Mangold kan normalt godt skrue en kompetent film sammen (måske knap så godt går det med decideret actionfilm) men her sejler han rundt og leverer i bedste fald en middelmådighed af en film, som er svagt fortalt, ofte halvkedelig og bare ikke særlig interessant. Der er ikke gjort det store ud af portrættet af Logan, actionscener er intet særlige og for sterile. Filmen var momentvis mild underholdende og slutningen er næsten grinagtig, men lidt fornøjelig på samme tid. Jeg var ellers glad for Mangold overtog tjansen fra Aronofsky, men kæmpe skuffelse blev det i hvert fald og jeg ser på ingen måde frem til endnu en. "Origins" var ikke god, men denne her synes jeg vitterligt ikke er ret meget bedre, selvom den prøver på at være det.

3/6 (og så er jeg vist også lidt for god ved den)
Gravatar

#19066 Sweetiebellefan 12 år siden

Charlie's Angels: Uden Hæmninger

Titlen siger det hele.

Solid actionfilm.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19067 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (19051) skrev:
Thor the dark World.......................9/10

Huh?! Fortæl gerne hvorfor den skal have så meget (selvom jeg ikke har set den, hehe). :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19068 Mikkel Abel 12 år siden

Sweetiebellefan (19066) skrev:
Charlie's Angels: Uden Hæmninger

Titlen siger det hele.

Solid actionfilm.

7/10

Arrggg.... Arghhhhhhhhhh!

I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19069 Mikkel Abel 12 år siden

Rocky (BD)

Stallone kan sgu godt når han vil. Det ovarraskede mig ret meget hvor lidt den egentlig handlede om selve boksningen, men meget mere om Rockys personlige/kærlighedsliv. Generelt set er skuespilspræstationerne gode, og det er et flot debutant manuskript fra Stallone. Synes dog den ender med at blive alt for langtrukket, og så var jeg ikke ligeså vild med den ultra cheesy slutning, dog fedt den er så abrupt.

4/6

The Road (BD)

Totalt deprimerende film på den fede måde. Hviler udtroligt meget på stemning, atmosfære og langsom pacing, som fungerer ganske fornugtigt det meste af vejen. Cinematografien er tildels skide fantastisk med det gudsforladte Amerika, men man må også erkende at de endeløse, grå nuancer bliver for monotone på sine to timer. Selvom filmen gør sig så meget i stemning og atmosfære, kunne jeg dog godt have tænkt mig nogle lidt mere markante konfrontationer med kannibalerne/andre mennesker for at få gang i lidt mere tempo. Filmens største ros skal dog gå til Viggo Mortensen og ham som spiller sønnen, de gør det fænomenalt godt. Det samme kan siges om sminkørene der virkelig har fået Viggo(og alle andre for den sags skyld) til at ligne en nedbrudt mand. Tilsidst skal det nævnes at instruktør John Hillcoat endnu engang har fået et smukt soundtrack fra Nick Caves side(og vist en til person).

4,5/6

Up In The Air

Flot tredje film fra 'Juno'-instuktøren Jason Reitman. Veksler rigtig godt mellem drama og komedie, med skarpskrevet dialog. Jeg er en af dem der rigtig godt kan lide George Clooney, og hans rolle heri, som manden der rejser USA rundt for at fyre folk, er som skræddersyet til ham. Anna Kendrick gør også en rigtig god rolle, og bliver faktisk en af filmens højdepunkter for mit vedkommende. Når vi ser de folk som bliver fyret, er det rent faktisk rigtige mennesker der fortæller om deres føleleser, der gør at det bliver nærmest dokumentarisk, hvilket fungerer vildt fedt. Den sidste halve time-fyrre minutter mister dog totalt pusten, i form af et sideplot med søsterens bryllup. Øv.

4/6

The Wizard of Oz (1939)

Jeg synes det er fantastisk at se man kan lave en film af den kaliber i 1939. Dog bliver disse ultra-glade, musicals aldrig lige min kop te. Den er faktisk ret sjov til tider, skuespillet er godt, de fleste af sangene er gode, historien er fin osv. Men altså, det bliver nu aldrig en jeg kommer til at elske eller se en masse til igen.

4/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19070 misuma 12 år siden

This Is The End, BD.

Ideen med at følge skuespillernes liv i et apokalyptisk mareridt, er nu ganske underholdende.

Den starter godt ud, men bliver mere og mere plat. Plat på den dårlige måde desværre.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: