Gravatar

#19171 gi-jones 11 år siden

Lord Beef Jerky (19170) skrev:
Kick ass 2 - 7/10
Really? Har ikke hørt andet end skidt om den, så jeg sprang den over.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19172 Collateral 11 år siden

Kick-ass 2 var ganske fin.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19173 Lord Beef Jerky 11 år siden

gi-jones (19171) skrev:
Really? Har ikke hørt andet end skidt om den, så jeg sprang den over.

Well, den har sine problemer med pacing og fokus, men udover en kort sløv periode i midten, så var den sgu ganske underholdende. Og flere af filmens actionscener er vanvittigt kreative.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19174 MOVIE1000 11 år siden

Lord Beef Jerky (19170) skrev:
Jeg laver lige en MOVIE1000 -

Olympus has fallen - 5/10
Jagten - 8/10
Lawless - 6/10
Elysium - 6/10
Ghoul - 7/10
Kick ass 2 - 7/10

Dem laver du bare så mange af som du har lyst til :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19175 gi-jones 11 år siden

Lord Beef Jerky (19173) skrev:
Well, den har sine problemer med pacing og fokus, men udover en kort sløv periode i midten, så var den sgu ganske underholdende. Og flere af filmens actionscener er vanvittigt kreative.
Nå, så må den vel have en chance alligevel.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19176 loki 11 år siden

The Town

Ganske habilt action/drama, men hvad sker der lige for Batmans accent? Minder om Heat og sågar Children of Men.

4/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#19177 Slettet Bruger [2214553310] 11 år siden

loki (19176) skrev:
men hvad sker der lige for Batmans accent?

Hvad mener du?
Gravatar

#19178 Mikkel Abel 11 år siden

Jeg vil også være med på MOVIE1000, høhø :)

Martyrs - 8/10
Horrible Bosses - 8/10

Film jeg ikke har set før:

Texas Chainsaw 3D - 4/10
Groundhog Day - 7-8/10
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19179 misuma 11 år siden

Arrow, hele første sæson.

Jeg var overrasket over kvaliteten. Skuespillet er måske ikke Oscarværdigt, men det er bestemt ikke tåkrummende dårligt. Kampscenerne er koreograferede ganske udmærket og historien har flere lag hvilket holdte min nysgerrighed intakt.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19180 Mikkel Abel 11 år siden

The Nightmare Before Christmas (BD)

Jeg fucking elsker den film. God, original lille historie, fantastiske karakterer og fuldstændig geniale sange af Danny Elfman. Og stop-motion er bare fantastisk imponerende.

10/10

A Christmas Carol (BD)

Robert Zemeckis' anden animationsfilm efter Polar-Ekspressen. Jeg var ikke glad for Polar-Ekspressen og selvom A Christmas Carol er bedre, var den bestemt ikke noget specielt. Animationerne er meget svingende mellem fantastiske og pinagtige, værst er det i starten. Charles Dickens historie kan jeg godt lide, men fact er at den er genfortalt til hudløshed og nok ikke behøver flere fortolkninger. Filmen er decideredet kedelig til tider, men har bestemt også nogle varme og sjove tidspunkter. Stemmeskuespillet er også acceptabelt, her specielt Jim Carrey i de ledende roller, som slipper overraskende godt fra en britisk accent.

6/10

Punch-Drunk Love

Paul Thomas Anderson er for alvor blevet en klar favorit. En fuldstændig magisk, lille skæv kærlighedshistorie, der udføres vildt godt. Det må havde været et sats at vælge Adam Sander til hovedrollen, men han er som skræddersyet til den. Totalt akavet på den fede måde. Philip Seymour Hoffman leverer også en fantastisk lille birolle! Musikken er spot-on af Jon Brion og det er fedt at PTA har beholdt den bizarre, ambient-stil med hans senere film med Jonny Greenwood og som alle andre af Andersons film, leverer Robert Elswit endnu en gang et fantastisk kameraarbejde.

8/10
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: