Gravatar

#19181 Sweetiebellefan 11 år siden

Curse of Chucky

Endelig er Chucky tilbage.

Den her gang er Chucky endt hos en familie i et gammelt hus.

Ser frem til næste Chucky film.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19182 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Sweetiebellefan (19181) skrev:
Curse of Chucky

Endelig er Chucky tilbage.

Den her gang er Chucky endt hos en familie i et gammelt hus.

Ser frem til næste Chucky film.

8/10
Jeg har kun set traileren og ud fra den vil jeg give den*/******
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#19183 Mikkel Abel 11 år siden

M.L.P.F. 2010 (19182) skrev:
Jeg har kun set traileren og ud fra den vil jeg give den*/******

Enig, det ikke nogen Scooby-Doo! ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19184 Sweetiebellefan 11 år siden

The Muppets

En ny generation af Muppets i 2011.

Ser frem til næste film.

10/10

Meet the Robinsons

En dreng rejser frem i tiden med en mystisk mand der har hatte som bliver større med tiden.

Disney tegnefilm fra 2007 der var flot at se på, men tiden glemte filmen.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19185 Ispep 11 år siden

Do the Right Thing, 1989

Første gang jeg ser den. Må sige at jeg blev meget overrasket over, at det lykkedes instruktøren Spike Lee at tegne et nuanceret billede af raceoptøjer uden løftet pegefinger og pædagogiske forklaringer. Det er ikke en nem opgave, men Lee forstår den svære problemstilling og leverer en utrolig begavet, seriøs, visuelt spændende og morsom film, som muligvis er hans bedste. Filmens klimaks, hvor optøjerne for alvor eskalerer, er mesterligt iscenesat.

6/6
Gravatar

#19186 Mikkel Abel 11 år siden

Fedt! Glæder mig enormt til at se den.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19187 Skeloboy 11 år siden

#19185 - i den omtalte scene sad jeg og knyttede hænderne og spændte i kæberne første gang jeg så den.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19188 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Mikkel Abel (19183) skrev:
Enig, det ikke nogen Scooby-Doo! ;)
Scooby Doo er et mesterværk... men kun på grund af Mr. Bean.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#19189 Ispep 11 år siden

The Manchurian Candidate, 1962

Frankenheimer var en modig instruktør den gang. Det er en fornem politisk thriller, der fungerer noget nær optimalt både som en regulær spændingsfilm men også som satire. Surrealistisk, sorthumoristisk og begavet skruet sammen af Frankenheimer, hvor det intelligente plot har flere lag. De meget få action prægede øjeblikker viser, at Frankenheimer også mestrede dét. En enkelt slås-scene er virkelig vellavet og filmens klimaks er totalt kompromisløs og værd at vente på. Hører til blandt favoritterne.

6/6

Jeg er på udkig efter Frankenheimers "Seconds" som har den danske titel "Manden der skiftede ansigt". Hvis nogen ligger med en dvd-skive og er til salg, så vil jeg meget gerne købe den :D
Gravatar

#19190 elwood 11 år siden

Frank Sinatra, hvis jeg ikke tager meget fejl, hmm den burde jeg vidst også få hjem til samlingen, han sku vidst ha fået ret meget ros for den rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: