Jeg ærger mig lidt over, at Chris Nolans "Citizen Hughes" projekt aldrig blev til noget med Jim Carrey som Howard Hughes. Det er dog muligt han stadig vender tilbage til det projekt i fremtiden. The Aviator var skam fin nok, men det kunne have været endnu bedre.
#61 Det ville absolut være et spændende samarbejde jeg meget gerne ville se resultatet ud.
#62 Jep, det gjorde jeg. Ganske morsomt, man fik næsten helt ondt af hende. :D
#63 Haha, kæft hvor er du nedern. :-) Håber ikke den fejlskrivning har ødelagt din dag? Jeg beklager uheldet, det skal ikke ske igen. Men du kunne da heldigvis godt regne ud hvem der var tale om, så helt galt ver det ikke! Men jeg beklager endnu engang, undskyld.
Nymphomaniac Jeg skal ikke ligge skjul på, at jeg er kæmpefan af Lars Von Trier. Og jeg havde glædet mig enormt til at se Nymphomaniac. "Desværre" er jeg lidt ambivalent - selvom jeg ender på en meget god karakter.
Fra første billede er man fuldstændig draget ind i historien, som er delt ind i 8 kapitler. Joes fortælling bliver ofte afbrudt af Seligmans kloge betragtninger. Det er vildt irriterende i 1. kapitel, fordi det er for søgt - resten af tiden fungerer det fint.
Men når det er Joes historie, vi følger, så er det eminent fortalt. Man er helt og aldeles opslugt, og jeg tog mig selv i at holde vejret et par gange. Jovist, der er meget nøgenhed, men aldrig det passet så godt ind i en fortælling.
Den største irritation er slutningen - hvor ville jeg gerne ønske, den var anderledes. Det vil jeg gerne uddybe, hvis nogen vil høre på det.
Er det så et mesterværk, som nogen siger? Ja, det er det. Et ikke-perfekt mesterværk, der på ingen måde føles som 4 timer. Kom bare med den 5½-times version, hvis den holder stilen.
Men, men...slutningen trækker mindst 1 karakter ned for mit vedkommende, og derfor ender den på:
#19261 Ispep 11 år siden
Jeg ærger mig lidt over, at Chris Nolans "Citizen Hughes" projekt aldrig blev til noget med Jim Carrey som Howard Hughes. Det er dog muligt han stadig vender tilbage til det projekt i fremtiden. The Aviator var skam fin nok, men det kunne have været endnu bedre.
#19262 Åkepool 11 år siden
Fik du set fraklip?
Der var et ganske morsomt et, hvor de kørte lidt på Anistons serie-fortid.
#19263 Driver 11 år siden
Ja, det var da en skam. Jeg har heller aldrig hørt om ham, så lidt af et sats måske.
Nåååh, de har nok taget fejl af ham og Tobey Maguire - Du ved ham, der spillede Spider-Man.
#19264 Mikkel Abel 11 år siden
#62 Jep, det gjorde jeg. Ganske morsomt, man fik næsten helt ondt af hende. :D
#63 Haha, kæft hvor er du nedern. :-) Håber ikke den fejlskrivning har ødelagt din dag? Jeg beklager uheldet, det skal ikke ske igen. Men du kunne da heldigvis godt regne ud hvem der var tale om, så helt galt ver det ikke! Men jeg beklager endnu engang, undskyld.
#19265 Sweetiebellefan 11 år siden
Næste år er det 10 år siden at radioudsendelsen blev til tegnefilm.
Her er en dejlig blanding af spænding, pervers humor og tæsk.
10/10
#19266 Driver 11 år siden
Jeg er født nedern, men også nede med Maguire - Han er nice.
#19267 Mikkel Abel 11 år siden
#19268 Skeloboy 11 år siden
Jeg skal ikke ligge skjul på, at jeg er kæmpefan af Lars Von Trier. Og jeg havde glædet mig enormt til at se Nymphomaniac. "Desværre" er jeg lidt ambivalent - selvom jeg ender på en meget god karakter.
Fra første billede er man fuldstændig draget ind i historien, som er delt ind i 8 kapitler. Joes fortælling bliver ofte afbrudt af Seligmans kloge betragtninger. Det er vildt irriterende i 1. kapitel, fordi det er for søgt - resten af tiden fungerer det fint.
Men når det er Joes historie, vi følger, så er det eminent fortalt. Man er helt og aldeles opslugt, og jeg tog mig selv i at holde vejret et par gange. Jovist, der er meget nøgenhed, men aldrig det passet så godt ind i en fortælling.
Den største irritation er slutningen - hvor ville jeg gerne ønske, den var anderledes. Det vil jeg gerne uddybe, hvis nogen vil høre på det.
Er det så et mesterværk, som nogen siger? Ja, det er det. Et ikke-perfekt mesterværk, der på ingen måde føles som 4 timer. Kom bare med den 5½-times version, hvis den holder stilen.
Men, men...slutningen trækker mindst 1 karakter ned for mit vedkommende, og derfor ender den på:
8/10
#19269 Sweetiebellefan 11 år siden
Så kom Smølferne endelig tilbage og denne gang i Paris.
Flot og farverig men dog hvor spilletiden trækker.
8/10
#19270 Riqon 11 år siden
Ja. Også udmærket.