Jeg synes i hvert fald den er noget mere interessant end Argo. Her er Ben Affleck dog hellere ikke selv på skærmen, kun bag. Selvom Argo er fin, tror jeg faktisk også at jeg ville vælge The Town fremfor Argo.
Jeg synes i hvert fald den er noget mere interessant end Argo. Her er Ben Affleck dog hellere ikke selv på skærmen, kun bag. Selvom Argo er fin, tror jeg faktisk også at jeg ville vælge The Town fremfor Argo.
Helt enig.
Gone Baby Gone - 8/10 The Town - 7/10 Argo - 5-6/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Synes ikke jeg kender den, men tak. Den kommer dog på min "watchlist" så må vi se om jeg støder på den en dag. Har du set Arizona Dream? Faldt over den på biblioteket.
Har lige set La graine et le mulet Famillie drama med nogle lange scener og meget dialog, men blev hurtigt fanget af den. Og så var Hafsia Herzi en fryd for øjet. Der blev godt nok mavedanset til store guldmedalje.
8/10
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#19271 Mikkel Abel 11 år siden
#19272 Mikkel Abel 11 år siden
Kick-Ass 2 - 7-8/10
Meet The Parents: Little Fockers - 4/10
Tony - 4/10
#19273 Lord Beef Jerky 11 år siden
Helt enig.
Gone Baby Gone - 8/10
The Town - 7/10
Argo - 5-6/10
#19274 Ispep 11 år siden
Argo - 5/6
The Town - 4/6
#19275 Muldgraver 11 år siden
#19276 Ispep 11 år siden
#19277 Muldgraver 11 år siden
Den er virkelig dejlig, meget morsom og alvorlig.
#19278 jessup 11 år siden
Enig
#19279 Ispep 11 år siden
Synes ikke jeg kender den, men tak. Den kommer dog på min "watchlist" så må vi se om jeg støder på den en dag. Har du set Arizona Dream? Faldt over den på biblioteket.
#19280 Kisbye 11 år siden
Famillie drama med nogle lange scener og meget dialog, men blev hurtigt fanget af den.
Og så var Hafsia Herzi en fryd for øjet. Der blev godt nok mavedanset til store guldmedalje.
8/10