Gravatar

#19321 Mikkel Abel 11 år siden

Men, rent hypotetisk, hvis Evans så fx svarer; "Jeg lod mig inspirere at John Wayne" tror du så ikke det er fordi han rent faktisk er for fin til, at indrømme det var Levitt og Gosling der var inspirationerne? Jeg mener, lighederne er jo slående eftersom de instruerer lige i kølvandet af hinanden. :D

lolololo
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19322 Driver 11 år siden

Ispep (19318) skrev:

Det behøver der ikke nødvendigvis være. Måske er det brede amerikanske publikum blot sløve i optrækkeren? Producenterne tænker nok på deres egen røv skal du se. De udgiver næppe en uforståelig mainstreamfilm på markedet. Uanset hvad, vælger de at have lave tanker om publikum. Synd!!

Ja, det er pisse synd, men det vidner altså om, at filmen er mere end bulder og brag, for det sluger amerikanerne råt - anden grund til, at der er spyttet 6 F&F film ud, kan jeg ikke finde.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19323 Driver 11 år siden

Gå i seng, Mikkel.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19324 Mikkel Abel 11 år siden

:)
Gravatar

#19325 Driver 11 år siden

Mikkel Abel (19317) skrev:
Eller fordi der findes ca. tre kendte værker der tager udgang i dennes lignende præmis? (i hvert fald jeg kender, og jeg tror er det samme for mange andre)

Du finder det slet ikke bemærkelsesværdigt, at hun bliver spurgt om en bog, har inspireret hende, men i stedet svarer, at al hendes inspiration kommer fra tv, og sin far. Hun er forfatter, så lur mig om hun ikke har læst en god slat bøger - sikkert også Lord of the (fire..gå i seng)flies.
Gravatar

#19326 Driver 11 år siden

Evans har i øvrigt udtalt, at hans kommende film, er inspireret af Linklaters 'Before...' film.
Ha!
Gravatar

#19327 Ispep 11 år siden

Driver (19322) skrev:
men det vidner altså om, at filmen er mere end bulder og brag

Jeg synes nu ikke det "vidner" om filmen nødvendigvis er mere end bulder og brag. Det vidner om, at man gerne vil have fat i flest mennesker og det gør du ved at spille på det sikre ;)
Gravatar

#19328 Mikkel Abel 11 år siden

Driver (19325) skrev:
Du finder det slet ikke bemærkelsesværdigt, at hun bliver spurgt om en bog, har inspireret hende, men i stedet svarer, at al hendes inspiration kommer fra tv, og sin far. Hun er forfatter, så lur mig om hun ikke har læst en god slat bøger - sikkert også Lord of the (fire..gå i seng)flies.

Næh, overhovedet ikke. Hvis hun siger det har inspireret hende så tror jeg på, at det et dét der har inspireret hende. Jeg kan overhovedet ikke se hvorfor hun skulle lyve og ikke sige det, hvis hun var inspirerer af disse andre værker. Som sagt, vi ved overhovedet ikke hvad der nøjagtigt har inspireret hende.

Driver (19325) skrev:
sikkert også Lord of the (fire..gå i seng)flies.

Skal nok huske at skrive det korrekt næste gang, ved du har det svært med disse slags fejl. :D Og hvorfor insisterer du på jeg skal i seng?

Gravatar

#19329 Driver 11 år siden

Ispep (19327) skrev:
Jeg synes nu ikke det "vidner" om filmen nødvendigvis er mere end bulder og brag. Det vidner om, at man gerne vil have fat i flest mennesker og det gør du ved at spille på det sikre ;)

Vi får at se, vi får at se ;)
Gravatar

#19330 Driver 11 år siden

Mikkel

Fordi du er træls at "diskutere" med, hvis du vil kalde det, du foretager dig, for at diskutere.

Fedt i øvrigt, lige at få et hint om, at du har ondt i røven over mig. Det kan jo godt lide, at du ikke er i stand til at skjule :D

Skriv ny kommentar: