Men soundtracket er hvertfald rigtig godt, det overdriver ikke men det kan man vel godt sige det gjorde i de sidste per minutter men det gav god mening at bringe lidt Ala "Time" Zimmer ind under scenen.
Musikken lige der er faktisk taget fra soundtracket til "United 93". Jeg lagde ikke selv mærke til det da jeg så filmen, men en stor Greengrass-fan gav mig lidt Insider-info :)
Musikken lige der er faktisk taget fra soundtracket til "United 93". Jeg lagde ikke selv mærke til det da jeg så filmen, men en stor Greengrass-fan gav mig lidt Insider-info :)
Skulle jeg ikke vide noget om, da jeg desværre ikke har set United 93 :p
Men synes nu bare den mindede om Time fra Inception, som minder lidt om John Dillingers death fra Public enemies, som minder om United 93 og måske leder tilbage til The Thin Red line soundtracket af Hr Zimmer! I dont know
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#19361 Kruse 11 år siden
Nu var det næppe Morgan Freeman-fanboys der stemte massevis af 1-taller til "The Godfather" for at få "The Dark Knight" op på nr. 1 ;)
#19362 Batsy 11 år siden
Haha du har fat i noget!
#19363 Åkepool 11 år siden
United 93 ;)
#19364 Sweetiebellefan 11 år siden
Et ad højdepunkterne var manden der kommunikerede over kortbølgeradioen på mit eget sprog jeg talte som barn.
Dette var sidste års bedste film.
10/10
Miss Potter
Farverigt ortræt af Beartrix Potter.
Alletiders klassisk britisk komedie drama.
9/10
#19365 Batsy 11 år siden
SATANS!
#19366 Michael Andersen 11 år siden
#19367 Mikkel Abel 11 år siden
Jeg er mere interesseret i dette mht. Sweetiebellefan :D
Film jeg har set siden sidst jeg skrev herinde;
Battle Royale (BD) (gensyn) - 7/10
Bronson (BD) - 8/10
Citizen Kane - 7/10
Elysium (BD) - 6/10
The Toolbox Murders (1978) - 5/10
Hausu - 6-7/10
Melancholia - 7/10
The Bank Job (BD) - 7/10
Poltergeist (BD) - 8/10
The Wolf of Wall Street - 8/10
Red 2 (BD) - 6/10
Run Lola Run - 7/10
Valhalla Rising (BD) - 5-6/10
#19368 Batsy 11 år siden
Skulle jeg ikke vide noget om, da jeg desværre ikke har set United 93 :p
#19369 Michael Andersen 11 år siden
Det er det samme med Zimmers "12 Years a Slave". Det er "Time" om igen bare med andre instrumenter :D
#19370 Batsy 11 år siden
Oh well så længe "remaket" eller "coveret" lyder godt og passer ind så går det da! :p