Gravatar

#19531 misuma 11 år siden

The Colony, dvd. (50 kr i BB)

I fremtiden er jorden dækket af sne og få kolonier er spredt omkring. Et nødsignal fra en af disse høres i kolonien vi følger og tre medlemmer sendes afsted for at hjælpe. Konsekvensen af dette er fatal...

Filmen er faktisk ikke så slem. Laurence Fishburn og Bill Paxton gør det udmærket.

Jeg forestillede mig at filmen var en langt-ude 2'er til The Days After Tomorrow hvilket gjorde den en del bedre :P

3,5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19532 Michael Andersen 11 år siden

wiseguy (19530) skrev:
Det virker bare ikke som om, det er samme instruktør, der har lavet 1. og 2. halvdel af filmen??

Jeg har en teori om at Terrence Malick har lavet 1. del og Michael Bay 2. del :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19533 Ispep 11 år siden

misuma (19531) skrev:
Filmen er faktisk ikke så slem

Jo den var sgu så ;) Den var da mega kedelig. Første 45min er ren tortur og der sker absolut nul.
Gravatar

#19534 wiseguy 11 år siden

Michael Andersen (19532) skrev:
Jeg har en teori om at Terrence Malick har lavet 1. del og Michael Bay 2. del :)

Det er sgu helt klart noget i den dur! :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#19535 Batsy 11 år siden

wiseguy (19534) skrev:
Det er sgu helt klart noget i den dur! :)

Selvom jeg ikke var så hadefuld med det sidste, er enig at der gik rimlig meget action i den. Hele scenen med de der fangearme mod superman fandt jeg unødvendig, her vil jeg have mere fokus på de andre.

Slutningen synes jeg også var for sentimental "yay juhu". Synes heller den her scene skulle haft været slutningen på hele filmen, da det er bare en utrolig stærk scene.-

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19536 Åkepool 11 år siden

Kruse (19525) skrev:
Det vil være helt fortjent, hvis den ender med at vinde en Oscar for Bedste Film.

Nej.

Kruse (19525) skrev:
især Michael Fassbender

Enig

Kruse (19525) skrev:
og Chiwetel Ejiofor

Uenig. Jeg synes ikke han leverer varen så skide overbevisende og så irriterer det mig, at det er ret tydeligt at han ikke kan spille violin, selvom der ret uforståeligt står på Imdb-trivia, at han gik til violinundervisning. Han glemte vist at møde op til de fleste af timerne.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19537 Kruse 11 år siden

Åkepool (19536) skrev:
Nej.

Jo.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19538 Driver 11 år siden

Batsy (19535) skrev:

Det er scener som denne, der gør Man of Steel til en pisse god film. Billeder siger mere end tusind ord, men det er der nogen, der desværre ikke helt forstår.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19539 Fredag 11 år siden

Driver (19538) skrev:
Det er scener som denne, der gør Man of Steel til en pisse god film. Billeder siger mere end tusind ord, men det er der nogen, der desværre ikke helt forstår.
Det er da flotte billeder bestemt. Men sat i kontekst, fungerer de bare ikke ALTID optimalt, faktisk fremstår enkelte endda forceret, eller direkte dumme. Men det er der desværre [i]nogen der ikke forstår.
Gravatar

#19540 Ispep 11 år siden

Åh ja, der er så sandelig også meget at forstå i Man of Steel og dens billeder, som ligner alle andres.

Skriv ny kommentar: