Den kan godt hamle op med etteren. Men ikke helt del 2 synes jeg. First Class er ganske god, men mangler Singers omhyggelige opbygning af karakterer og atmosfære.
Arrrgh, det er en rigtig god film men mesterværk er den squ næppe. Skide godt skuespil, især Robert Di Niro var herlig i filmen men plottet var jo sådan set ikke noget at råbe hurra for. Det er en sød, sentimental hollywood film men mesterværk er den ikke.
Nej hvis du skal se nærmest perfekte drama komedier så skal du se Rushmore, se det er tæt på at være et mesterværk. Selvom jeg kun gav den 9/10, tror jeg at jeg hopper på The Insider båden og kalder det et mesterværk ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#19611 Ispep 11 år siden
Den kan godt hamle op med etteren. Men ikke helt del 2 synes jeg. First Class er ganske god, men mangler Singers omhyggelige opbygning af karakterer og atmosfære.
#19612 Lord Beef Jerky 11 år siden
#19613 misuma 11 år siden
Den tog vejret fra mig...
4/6
#19614 Giraffen 11 år siden
Det da fordi den forgår i rummet dingus! Sæføli' kunne du ikke trække vejret. Skal jeg da også fortælle jer alting?
#19615 Batsy 11 år siden
Rushmore 9/10
12 Years of slave 10/10
American Hustle 7-8/10
Frozen 9/10
Lincoln 8/10
Uglerne fra Ga'Hoole 6-7/10
Zero Dark Thirty 10/10
Det regner med frikadeller 2 7/10
Pain & Gain 6/10
Red Dragon 8/10
Justice Leauge: War 6/10
Silver Linnings Playbook 8/10
Rush 8/10
#19616 Ericmase 11 år siden
Whaaaat? Det er da et masterpiece! ;)
#19617 Batsy 11 år siden
Arrrgh, det er en rigtig god film men mesterværk er den squ næppe. Skide godt skuespil, især Robert Di Niro var herlig i filmen men plottet var jo sådan set ikke noget at råbe hurra for. Det er en sød, sentimental hollywood film men mesterværk er den ikke.
Nej hvis du skal se nærmest perfekte drama komedier så skal du se Rushmore, se det er tæt på at være et mesterværk. Selvom jeg kun gav den 9/10, tror jeg at jeg hopper på The Insider båden og kalder det et mesterværk ;)
#19618 Ispep 11 år siden
Mesterværk vil jeg heller ikke kalde den, men blot rigtig god romantisk film som jeg er glad for. Rushmore har jeg til gode, men vil gerne se den.
#19619 Batsy 11 år siden
Nemlig! Rushmore kan du glæde dig til hvis du holder af Bill Murray og Wes andersons andre værker!
#19620 Fredag 11 år siden