Gravatar

#19601 Pécuchet 11 år siden

Ispep (19599) skrev:

Fuck the What!! :) Den kunne slet ikke fænge mig. Det er en af den type film der bare er for stillestående og udramatisk til min smag.

Men vil/kan du ikke uddybe din ligegyldighed over for filmen? :)
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19602 MOVIE1000 11 år siden

Film jeg ikke har set før nu:

12 years a slave.......8/10
Nixon...................6-7/10
Scent of a woman.....8/10
Shakespear in love....7/10
Revolutionary road....7/10
Elysium BD...........5-6/10
The Blind side BD...8-9/10
Monsters ball.........7-8/10
The Act of killing.......7/10
Finding Neverland.....7/10
Legends of the fall....6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19603 Ispep 11 år siden

Nej, altså ikke andet end filmen ikke fængede mig grundet en for stillestående, udramatisk og langtrukken historie, som i og for sig er ganske vedkommende men de indre og ydre konflikter ramte bare ikke rent hos mig. Filmens statiske billeder er også en prøve i sig selv, som kræver "sin mand" for at nyde. Jeg gjorde ikke!!
Gravatar

#19604 Ispep 11 år siden

8-9/10 for The Blind Side? Den var da helt igennem kvalmende ringe. Sorry det sure opstød, men er sgu lidt allergisk over for den film. 3/10 højst!! ;)
Gravatar

#19605 MOVIE1000 11 år siden

Ispep (19604) skrev:

8-9/10 for The Blind Side? Den var da helt igennem kvalmende ringe. Sorry det sure opstød, men er sgu lidt allergisk over for den film. 3/10 højst!! ;)

Jeg synes det var en rigtig go/rørende feel good film. Go information til mig som intet aner om amerikansk fodbold især om Michael Oher, også uden at sports delen tager overhånd. Det eneste jeg synes der var kvalmende til tider var drengen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19606 Riqon 11 år siden

Min oplevelse af The Blind Side:

"Vi vil gerne spørge dig: Vil du være medlem af vores familie?"
"Jeg troede jeg allerede var det"
Ønsket reaktion: "Awwww..." :'-)
Reel reaktion: *pruttelyd*!!

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19607 Riqon 11 år siden

The Wolverine

Jeg er ikke vildt imponeret, selv om det var et skridt i den rigtige retning. Som actionfilm er den meget af tiden decideret kedelig, og som drama virkede den på mig uinteressant med alt for mange karakterer og for meget snak om familiefirmaet. Det, filmen gjorde ganske godt, var at tage Logan et skridt videre efter den jammerlige "Last Stand" (og gør ret i helt at ignorere origins-filmen). Filmen havde da også nogle okay scener her og der -

* Indledningen med bomben
* Hans hjerteoperation

- mens mødet med den japanske kultur og deres værdier og opfattelser (fx klichéen, "everything has meaning") ikke gjorde det store indtryk på mig. Filmen er for lang og bruger for mange kræfter på ligegyldige intriger mellem japanske slætninge. Og så synes jeg heller ikke, lidt mere humor havde skadet. Jeg tror desværre ikke, jeg tør give den mere end 3/6. Foreløbig har ingen X-Men gjort noget særligt indtryk på mig, bortset fra måske First Class, selv om jeg bliver ved med at give dem chancen af en eller anden grund...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19608 Driver 11 år siden

Riqon (19607) skrev:
Det, filmen gjorde ganske godt, var at tage Logan et skridt videre efter den jammerlige "Last Stand"

Last Stand er fin.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19609 Ispep 11 år siden

X-Men universet har foreløbigt kun været interessant under Bryan Singer synes jeg. Fedt at han er tilbage.
Gravatar

#19610 Fredag 11 år siden

First Class kan så absolut hamle op med Singers udgaver!!! Gense den og giv mig ret Ispep, eller jeg æder din lever:-)

Skriv ny kommentar: