Jeg indrømmer det. Jeg er stadig glad for den originale, sådan rigtigt endda. Faktisk kan jeg også lide 2'eren.
3'eren? Not so much. Skuespillet stinker, selv efter Cabin Fever standarden. Historien stinker, selv efter Cabin Fever standarden. Den mangler glimtet i øjet, den mangler skævheden som jeg oplever i de to første.
2/6
Cheap Thrills
Filmen fangede mig med det samme og jeg blev hurtigt halet ind af det simple præmis, dialogen og skuespillet. Fed fed film.
Cabin feever 3! gi-jones for satan vi er bagude, vi har ikke en gang set 2'eren endnu!
Cabin Feever har en speciel plads ved os, da det var den film der startede hele vores idé med og søge de her Diamond in the rough film, hvor vi self. for det meste ender emd og se en masse horrible film skuespil, effect og historie mæssigt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Cabin Fever er sjov! Selvom 2eren blev instrueret af Ti West, blev den dog kneppet så meget under klipningen, at selv ikke West vil stå ved den mere. 3eren (og 4eren) skal jeg dog også se.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Har kun set den en gang, så det må vel være et ja.
Har nu også fået set The Quiet Duel, og den har sine svage punkter i et lidt ufokuseret og langstrakt plot, men selve historien og især Mifunes spil er rigtig god.
#19671 BN 11 år siden
Jeg bør nok gense den. Jeg har ikke set den siden 1987, men husker den som ret god.
#19672 misuma 11 år siden
Jeg indrømmer det. Jeg er stadig glad for den originale, sådan rigtigt endda. Faktisk kan jeg også lide 2'eren.
3'eren? Not so much. Skuespillet stinker, selv efter Cabin Fever standarden. Historien stinker, selv efter Cabin Fever standarden. Den mangler glimtet i øjet, den mangler skævheden som jeg oplever i de to første.
2/6
Cheap Thrills
Filmen fangede mig med det samme og jeg blev hurtigt halet ind af det simple præmis, dialogen og skuespillet. Fed fed film.
4,5/6
#19673 elwood 11 år siden
Cabin Feever har en speciel plads ved os, da det var den film der startede hele vores idé med og søge de her Diamond in the rough film, hvor vi self. for det meste ender emd og se en masse horrible film skuespil, effect og historie mæssigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19674 Lord Beef Jerky 11 år siden
#19675 misuma 11 år siden
#19676 Sweetiebellefan 11 år siden
1001 Nats historier vækkes til live i denne flotte tegnefilm.
10/10
#19677 Allan Jacobsen 11 år siden
Har kun set den en gang, så det må vel være et ja.
Har nu også fået set The Quiet Duel, og den har sine svage punkter i et lidt ufokuseret og langstrakt plot, men selve historien og især Mifunes spil er rigtig god.
7/10
#19678 Driver 11 år siden
Har anmeldt den i dens egen tråd, men kan kun sige wauw!
9/10
#19679 Ispep 11 år siden
E.T. - 10/10
A.I. Artificial Intelligence - 9/10
The Amityville Horror, 1979 - 8/10
Reprise - 7/10
Poltergeist - 10/10
High Noon - 10/10
Superman: The Movie - 8/10
The Wicker Man, 1973 - 8/10
The Right Stuff - 9/10
Man on the Moon - 8/10