Gravatar

#19711 Michael Andersen 11 år siden

Åkepool (19709) skrev:
Ispep (19707) skrev:
The Black Hole - 8/10

What! Jeg genså den for et års tid siden eller noget, hvor jeg ikke havde set den siden den gik i biffen i i sluthalvfjerserne et sted. Og er du gal den holdt bare ikke formen fra dengang. Min dvd røg lige i min loppemarked-bunke.

Måtte lige tjekke på Imdb, hvad jeg gav den: 3/10

Jeg tror måske det var den version med Tyra Banxxx han mente.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19712 Mikkel Abel 11 år siden

Åkepool (19709) skrev:
Puha, en karakter ned på et kvarter. Så tør jeg dårligt spørge hvad du giver den nu ;)

Haha! :D Nah, så lige på min IMDb-bruger, at jeg havde givet 5/10 så måtte lige revurdere. ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19713 Ispep 11 år siden

HAHA Michael.

Næh, det er skam Disneys The Black Hole og jeg faldt for den og dens gode ideer og univers. Måske dateret sine steder, men sådan er der så meget.
Gravatar

#19714 Mikkel Abel 11 år siden

Atonement

Daaaamn, det er god historiefortælling dét der! Virkelig god historie som er mesterligt fortalt med hoppen frem og tilbage i tid. Twistet til sidst er smukt og hjerteknusende. Visuelt lækker er den i hvert fad også, specielt one-taket på stranden gav mig vitterligt kuldegysninger. Det havde dog også noget at gøre med filmens smukke score. James McAvoy viser igen hvorfor han er en af branchens mest undervurdere gutter, og en stjerne fødes i Saoirse Ronans naive, men medrivende optræden.

8-9/10
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19715 Sweetiebellefan 11 år siden

Get Shorty

Danny DeVito har den perfekte rolle i denne film om film.

9/10

La Casa Muda

Thriller taget i en optagelse.

Kan højt anbefales.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19716 misuma 11 år siden

Frozen

Det er jo én lang sang? Gaaab.

2/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19717 Kruse 11 år siden

The Conjuring

Damn! Det er lang tid siden at en gyserfilm formåede at ramme så meget plet som "The Conjuring" gjorde. Ikke nok med at jeg i lange perioder sad på kanten af mit sæde og var opslugt af den uhyggelige stemning, så leverede den også flere fremragende chok-øjeblikke, hvor især én fik mig til fysisk at spjætte med kroppen. Fremragende gyserfilm, der på trods af velkendte konventioner stadig formår at være effektiv og skræmmende.

8/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19718 Allan Jacobsen 11 år siden

1990: Bronx Warriors, 4/10
Min første film ud i den italienske post-apokalyptiske genre. Det er jo god underholdning!

----

Philadelphia, 8/10
En ganske fin film med suveræn skuespil - noget af det bedste nogensinde. Men retsagen virker til tider lidt mærkelig.

----

Double Impact, 4/10
Van Damme og min favorit martial artists - Bolo Yeung.

----

Talons of the Eagle, 6/10
Martial arts med Jalal Mehri og Billy Blanks. Historien er lidt so-so, men Billy Blanks er total fed - det er han selvfølgelig altid!

----

Spies & Glistrup, 8/10
Godt spil, underholdende historie, god film...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#19719 Sweetiebellefan 11 år siden

The Wild Thornberrys Movie

God brug af musik og lyd.

Tara Strong har en af de små roller her.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19720 Riqon 11 år siden

Gangster Squad

Jeg fik hvad jeg kom efter: Et stilfuldt actiondrama med lidt humor og nogle farverige karakterer. Plottet kunne næsten ikke være mere enkelt: En gruppe dedikerede strissere tager en vigilante-fremgangsmåde i brug for at bekæmpe gangsterbossen Mickey Cohen i Los Angeles, først ved at smadre hans foretagender og siden ved at gå efter manden selv. Cohen er helt igennem ond, en sociopatisk superskurk, spillet af Sean Penn, som iklædt et muggent fjæs og en "don't you fuck with me" accent virker som lidt af en parodi - eller i hvert fald som der er smurt temmelig tykt på. Det samme kan egentlig siges om filmen som helhed, lige fra "ham, der aldrig rammer ved siden af" til Emma Stone-dullen, der med rødt hår og sensuelle røde læber står i baren og puster røgringe. Klichéerne virker dog netop til at være så tydelige, at jeg ser det som intenderet, som en form for hyldest til både gangsterfilm og westerns. Den underholdt mig til et 4-tal (ud af de klassiske 6).
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: