Gravatar

#19721 Åkepool 11 år siden

Kruse (19717) skrev:
The Conjuring

Damn! Det er lang tid siden at en gyserfilm formåede at ramme så meget plet som "The Conjuring" gjorde. Ikke nok med at jeg i lange perioder sad på kanten af mit sæde og var opslugt af den uhyggelige stemning, så leverede den også flere fremragende chok-øjeblikke, hvor især én fik mig til fysisk at spjætte med kroppen. Fremragende gyserfilm, der på trods af velkendte konventioner stadig formår at være effektiv og skræmmende.

8/10

Ganske enig der.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#19722 Lord Beef Jerky 11 år siden

SkeloAllan. 1990: Bronx Warriors skal rettes til 7/10, og Double Impact skal have 8/10. Det var så lidt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19723 Sweetiebellefan 11 år siden

Day of the Dead 2008

Her starter et udbrud i en by og filmens helte må kæmpe sig ud af byen.

Filmen minder mig om den forladte Nike base i NJ.

Her er ikke sparet på krudtet.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19724 Riqon 11 år siden

Jeg har lige set en fantastisk episode af Breaking Bad, sæson 3:

Den, som slutter med at Hank skyder én af de hævngerrige tvillinger i hovedet og dermed undgår en økse i fjæset. Der var så mange velfungerende øjeblikke i dette afsnit:
1) Tvillingernes barndomsscene.
2) Jesse og Walt-scenerne på hospitalet, feisty og rørende!
3) Hank og Marie-scenerne, hvor han endelig slipper facaden.
4) Den hyperspændende finale.

Fantastisk afsnit.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19725 TP-DK 11 år siden

Kruse (19717) skrev:
The Conjuring

Damn! Det er lang tid siden at en gyserfilm formåede at ramme så meget plet som "The Conjuring" gjorde. Ikke nok med at jeg i lange perioder sad på kanten af mit sæde og var opslugt af den uhyggelige stemning, så leverede den også flere fremragende chok-øjeblikke, hvor især én fik mig til fysisk at spjætte med kroppen. Fremragende gyserfilm, der på trods af velkendte konventioner stadig formår at være effektiv og skræmmende.

8/10

Synes også den var fed.
Dog synes jeg der gik lidt for meget rabalder i den i slutningen, ligesom i Insidious

Jeg så det første afsnit af Sherlock i går, og jeg tror jeg er blevet afhængig! Jeg synes virkelig det er en interessant fortolkning af Sherlock der i den og samspillet mellem Benedict Cumberbatch og Martin Freeman får jo næsten andre serier til at blegne.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#19726 Sweetiebellefan 11 år siden

Når mænd er bedst 1942

Gary Cooper spiller Lou Gehrig der var med på samme hold som Babe Ruth. Her ser vi Lou's sidste dage i en ung alder. Kan anbefales.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19727 Collateral 11 år siden

Riqon (19724) skrev:
Jeg har lige set en fantastisk episode af Breaking Bad, sæson 3:

Den, som slutter med at Hank skyder én af de hævngerrige tvillinger i hovedet og dermed undgår en økse i fjæset. Der var så mange velfungerende øjeblikke i dette afsnit:
1) Tvillingernes barndomsscene.
2) Jesse og Walt-scenerne på hospitalet, feisty og rørende!
3) Hank og Marie-scenerne, hvor han endelig slipper facaden.
4) Den hyperspændende finale.

Fantastisk afsnit.
Også en af mine favoritter! Sammen med bl.a. 'The Fly' som du også snart når til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19728 MMB 11 år siden

Allan Jacobsen (19701) skrev:
Og et par kommentarer til e film, jeg har set de sidste to dage:

Spændende tanker! Vi er også næsten rørende enige over hele linjen. Jeg er højest 1/10-karakter fra dine bedømmelser. Du må næsten have set alle Scorseses spillefilm nu, kan jeg regne ud? :)
Gravatar

#19729 loki 11 år siden

Enig. Når man er vant til Pixar og tildels Dreamworks, så har Disney's animationer ikke ret mange lag at byde på. Man kunne argumentere, at målgruppen er en anden, men når det kan lykkes for andre - især Pixar - så bør man vel også kunne forvente lidt mere af Disney. At de så ejer Pixar gør jo hele humlen lidt pudsig, men måske de forskellige afdelingen ikke spiller så meget sammen.
www.peakoil.dk
Gravatar

#19730 Riqon 11 år siden

misuma (19716) skrev:
Frozen

Det er jo én lang sang? Gaaab.

2/6

Så ligesom Tangled, egentlig.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: