Gravatar

#19931 gi-jones 10 år siden

Så fik jeg også set den nye Zilla, og må desværre erklære mig skuffet. Den starter ret godt, men karaktererne er alt for ligegyldige og filmen har aldrig rigtigt styr på hvor den egentlig er på vej hen.

3/6 (3 fordi der er masser af monster)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19932 misuma 10 år siden

4 timers indblik i Freddy Krueger serien (Netflix US)

En herlig fortælling om hver enkelt film via skuespillere, instruktører, forfattere, special effekter gutterne m.fl.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19933 loki 10 år siden

A Winter's Tale

Colin Farrell, Russell Crowe, William Hurt, Jennifer Connelly samt endnu en højprofileret cameo. En imponerende besætning de har fundet til sådan en underlig film. For underlig det er den. Den er super religiøs og har en del visuel magi - i momenter er den ganske rørende, men for det meste er det bare alt for meget.

2/6

-----

Lego Movie

Jeg var nær ved at give op efter de første 30 min., men heldigvis bliver den noget bedre i anden halvdel. Dog fatter jeg ikke hvorfor den har fået så meget ros.

- for det meste er humoren alt for overdrevet (dog momentvis sjov).
- aaaaalt for overdrevet grafik. Der sker simpelthen for meget og med for mange farver. Måske det mening eftersom det er Lego, men det bliver ofte noget visuelt rod på skærmen.
- forudsigelig historie. Slutningen hjælper lidt på sagen, men generelt er det for kedeligt.

3/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#19934 misuma 10 år siden

Blut Gletscher/The Blood Gletcher/The Station

En tysk version af Carpenters The Thing kunne man fristes til at skrive. Skuespillet går an, men visse effekter er ikke overbevisende...

3,5/6

PA - The Marked Ones

Jeg har respekt for at der prøves nye ideer af og jeg ku' faktisk lide personerne, men klimakset kildede svagt ift. tidligere film i serien.

3,5/6
Gravatar

#19935 Sweetiebellefan 10 år siden

Manhattan Mord Mysteriet

Alletiders Woody Allen krimi komedie.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19936 misuma 10 år siden

Godzilla 2014

God oplevelse hele vejen igennem, men som japanerne siger så har Godzilla lagt sig lidt for meget ud.

4,5/6

(Off topic: Hvorledes overlever en biograf som Fredericia Panorama økonomisk? Husleje, løn og betaling af film vs. indkomst via kunder og slik m.m?)
Gravatar

#19937 Kruse 10 år siden

X-Men: Days of Future Past

Kudos hr. Singer! Du har med den nyeste X-Men film givet mig håbet tilbage på ikke bare superhelte-film, men også disse sommer-blockbuster-film, som i en længere periode har efterladt mig en smule distanceret, selvom at jeg dog også har været fint underholdt af flere af dem. "X-Men: Days of Future Past" hæver sig over dem, og leverer fremragende underholdning og noget af det bedste action jeg længe har set. Den byder på karakterer som jeg rent faktisk interesserer mig for, hvilket også skyldes flere af de dygtige skuespillere som giver karaktererne dybde. Billedsiden byder også på visuel flair, og filmens pacing fungerer rigtigt godt. Det er for lang tid siden at jeg har set "X2" fra start til slut, så jeg vil afholde mig fra at sammenligne deres niveau ordentligt, men "X-Men: Days of Future Past" er muligvis den bedste "X-Men"-film i franchisen, og hører til blandt de allerbedste superhelte-film. Jeg ser meget frem til "X-Men: Apocalypse" med Singer bag roret medmindre altså at hans problemer udenfor filmverdenen sætter en stopper for det.

8-9/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19938 Sweetiebellefan 10 år siden

The Quiet Ones

Hammer Film giver en film baseret på virkelige hændelser om en besat pige.

Ingen stor sommer Blockbuster, men filmen hopper genialt fra stille til stor vanvid.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19939 T. Nielsen 10 år siden

Har set det første afsnit af serien Sons Of Anarchy og det var sådan set okay, om end måske en anelse romantiserende i tone (ikke i handlinger) synes jeg. Er den værd at se videre på?

Forsøger mig med det der Netflix. Inden jeg selv roder med lyden, er der nogen her der ved hvordan jeg får glæde af deres 5.1? Jeg har Surround,så hvad med kabler og skal jeg indstille noget via NF?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#19940 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden

T. Nielsen (19939) skrev:
Har set det første afsnit af serien Sons Of Anarchy og det var sådan set okay, om end måske en anelse romantiserende i tone (ikke i handlinger) synes jeg. Er den værd at se videre på?

Forsøger mig med det der Netflix. Inden jeg selv roder med lyden, er der nogen her der ved hvordan jeg får glæde af deres 5.1? Jeg har Surround,så hvad med kabler og skal jeg indstille noget via NF?

Jeg er ret glad for Sons of Anarchy, selvom jeg er gået i stå med at se den. Jo, den romantiserer måske hele rockermiljøet lidt, men ikke mere end film og tv romantiserer gangstere og andre former for kriminelle. De tager også nogle ret gode valg undervejs, synes jeg og den har en virkelig god omgang skuespillere.

Med hensyn til Netflix, er det ret svært at sige, uden at vide hvad du bruger som afspiller.

Skriv ny kommentar: