Gravatar

#20321 Giraffen 10 år siden

Genså North by Northwest og man skal lede længe efter en mere underholdende og spændende film. En fremragende blend af thriller og komedie. Måske den bedste Hitchcock film efter min mening.

6/6

Er ved at se flere af Hitchcocks film, nogle af dem er gensyn, nogle bliver set for første gang, så skriver nok en hurtig gennemgang/anmeldelse af alle filmene når jeg er færdig.

Gravatar

#20322 misuma 10 år siden

Jeg nyder Amazing Spiderman 2.

Hvorfor får den så mange hug?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20323 Sweetiebellefan 10 år siden

Quarantine 2: Terminal

Vellykket fortsættelse.

Modig

En af de bedste film fra 2012.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#20324 Brodersalsa 10 år siden

Det kan jeg virkelig heller ikke forstå. Der er nogle ting der ikke fungerer så godt, men det gør det meste. Jeg var rigtig godt underholdt hele vejen igennem, og syntes at den er meget bedre end den første "Amazing Spiderman" :)
Gravatar

#20325 Åkepool 10 år siden

misuma (20322) skrev:
Hvorfor får den så mange hug?

Hovedsageligt fordi den ikke er særlig god ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20326 misuma 10 år siden

Sæson 4 af Walking Dead

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20327 Sweetiebellefan 10 år siden

Monsters, Inc. Monstre laver energi af at skræmme. Flot animation. Hold udkig efter ting som Tomorrowland plakaten. 10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#20328 Giraffen 10 år siden

misuma (20326) skrev:
Sæson 4 af Walking Dead

4/6

Du er gavmild. Jeg har altid haft lidt af et love/hate forhold til serien, men fjerde sæson har hamret det sidste søm i kisten for mit vedkommende.

2/6
Gravatar

#20329 Ryder666 10 år siden

Fright Night med William Ragsdale.
Lander på 6/6: bliver aldrig træt af den film.
Har efterhånden set den en del gange.
Gravatar

#20330 Sweetiebellefan 10 år siden

Monster House

Fortjente Oscar for bedste animerede film.

10/10

Skriv ny kommentar: