Genså North by Northwest og man skal lede længe efter en mere underholdende og spændende film. En fremragende blend af thriller og komedie. Måske den bedste Hitchcock film efter min mening.
6/6
Er ved at se flere af Hitchcocks film, nogle af dem er gensyn, nogle bliver set for første gang, så skriver nok en hurtig gennemgang/anmeldelse af alle filmene når jeg er færdig.
Det kan jeg virkelig heller ikke forstå. Der er nogle ting der ikke fungerer så godt, men det gør det meste. Jeg var rigtig godt underholdt hele vejen igennem, og syntes at den er meget bedre end den første "Amazing Spiderman" :)
#20321 Giraffen 10 år siden
6/6
Er ved at se flere af Hitchcocks film, nogle af dem er gensyn, nogle bliver set for første gang, så skriver nok en hurtig gennemgang/anmeldelse af alle filmene når jeg er færdig.
#20322 misuma 10 år siden
Hvorfor får den så mange hug?
#20323 Sweetiebellefan 10 år siden
Vellykket fortsættelse.
Modig
En af de bedste film fra 2012.
#20324 Brodersalsa 10 år siden
Det kan jeg virkelig heller ikke forstå. Der er nogle ting der ikke fungerer så godt, men det gør det meste. Jeg var rigtig godt underholdt hele vejen igennem, og syntes at den er meget bedre end den første "Amazing Spiderman" :)
#20325 Åkepool 10 år siden
Hovedsageligt fordi den ikke er særlig god ;)
#20326 misuma 10 år siden
4/6
#20327 Sweetiebellefan 10 år siden
#20328 Giraffen 10 år siden
Du er gavmild. Jeg har altid haft lidt af et love/hate forhold til serien, men fjerde sæson har hamret det sidste søm i kisten for mit vedkommende.
2/6
#20329 Ryder666 10 år siden
Lander på 6/6: bliver aldrig træt af den film.
Har efterhånden set den en del gange.
#20330 Sweetiebellefan 10 år siden
Fortjente Oscar for bedste animerede film.
10/10