Gravatar

#2981 elwood 14 år siden

Lige set Star Trek igen nu med kommentar spor

et par ting og sige...

J.J. Og Co. er løgnhalse, de siger gentagene gange this is my favorite shot, and this moment is my favorite (bare rolig det er ikke MI:III skala... men tæt på)

Men entisiasmen kan man tydlig høre, og det self. samme situation somnår vi snakker ynglingsfilm, og skal remse dem op, og siger nej vent! den her glemte jeg, nåja og den her skal også med 8-)

Nåja og så har de en syglig facination af Chris Pine's Næse 8-)

Btw spørgsmål til The Insider, eller andre værdige Trekkies

I scenen hvor The Enterprice warper ind, hvor Nero er godt igang med og smadre alt og alle, og vragdele flyver rundt i rummet, begynder J.J og de andre og snakke om et easter egg, eller anden lille gestus, og jeg kan bare ikke få øje på hvad de snakker om, måske det fordi jeg ikke er 100% trekkie 8-)

Nå ja og Michael Gianccio's score er fantastisk, giver mig hel gåsehud, f.eks. scenene hvor The Enterprice "løfter" sig op igennem skyerne, sooo epic!

Og mange andre steder

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2982 elwood 14 år siden

Nå ja og J.J kan godt li og besvare et spørgsmål med Jewish, før det er stillet 8-)
Gravatar

#2983 Skeloboy 14 år siden

Barfly

Henry Chinaski er forfatter, men hans liv går mest af alt op i druk - og en god, gammeldags slåskamp med en af bartenderne fra stambaren. Han møder Wanda, som også er glad for voldsom druk.

Mickey Rourke er helt brilliant, og med Rumble Fish og Diner in mente, er jeg tilbøjelig til at udråbe som 80'ernes bedste skuespiller.

Men jeg kan ikke helt sætte ord på filmen. Begivenhederne sker på en naturlig måde og der er ikke meget håb for barens gæster. På den anden side, så handler den ikke om det miserable liv og personerne prøver heller ikke at flygte. Den er fascinerende og man bliver helt opslut af Chinaski.

5/6
Gravatar

#2984 cansi 14 år siden

# 2981

tænker du på den flyvende R2D2 ?

Gravatar

#2985 elwood 14 år siden

Må lige se scenen igen, det så jeg da slet ikke 8-)

Men det har nok været det.
Gravatar

#2986 cansi 14 år siden

Det kommer helt vild hurtigt, ude i venstre side af billedet.

Her er et billede
Gravatar

#2987 elwood 14 år siden

Hmm link no work ?

Ahh never mind, hehe cool jeg sad frame by frame da J.J og de andre snakkede om det og så det bare ikke doh!

I øvrigt fedt de rent faktisk fortæller om hele ide'en bag Lens flares'ne i filmen.

Og da de begyndte og snakke om hey would it be great with a bad guy who Said I want to kill Sulu, da de snakkede om at The Bad guy altid endten ville dræbe Spock eller Kirk.

jeg gad måske godt og ha et mere teknisk kommentar spor også, med flere detaljer, det her er underholdende og fyldt med anekdoter, men nogen ting skipper de let over og siger blot God I love this scene, and so on.

Men underholdende, og hyggeligt kommentar spor, hvor man også finder ud af en af herrene ikke kan holde sin bukser på i følge de andre hehe.
Gravatar

#2989 MMB 14 år siden

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace - 6/10
Gravatar

#2990 elwood 14 år siden

Ahh du har byttet rundt på dem så du mener 10/6

Men skal du ikke holde dig inde for 6 skalaen ?

8-)

Skriv ny kommentar: