Jeg kan ikke lade være med at ærgre mig over, at SW ep. 1-3 ikke er mere gennemtænkte. Jeg savner lidt at de at de forsøger, at tage sig selv seriøst og prøver at overbevise seeren om at det faktisk er en rigtig verden og ikke bare en ... parodi.
Alle får nok 2½/6...og fælles for alle de nye er: 1) de skulle aldrig have været lavet, 2) der er mange fede scener i alle film, men der er scener, som er så dybt elendige, at det trækker ned. 3) Anakin er håbløs i alle 3...Jesus/Anakin er en snothvalp og Hayden Christensen er elendig skuespiller...
Tror jeg ser 3'eren igen engang, men ellers vil jeg glemme, de er der...
#3005 - hehe...det tror jeg også passer bedre...har kun set den en gang dog...men tror måske jeg har efterrationaliseret mig frem til, at den ikke fortjener 3/6..:)
Alle får nok 2½/6...og fælles for alle de nye er: 1) de skulle aldrig have været lavet, 2) der er mange fede scener i alle film, men der er scener, som er så dybt elendige, at det trækker ned. 3) Anakin er håbløs i alle 3...Jesus/Anakin er en snothvalp og Hayden Christensen er elendig skuespiller...
Haha...kunne ikke have sagt det bedre selv...og er ganske enig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
George, Jake og Hayden burde bøde for at forvandle Star Wars-sagaens sejeste og mest spændende karakter til først en irriterende snotunge, dernæst et ulideligt jamrende og selvoptaget teenagepivedyr ... Men de griner sikkert bare hele vejen til banken, mens jeg længselsfuldt sukker efter fordums sortklædte, astmatiske storhed. :'(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#3001 Fable 14 år siden
#3002 McPeter 14 år siden
#3003 Lord Beef Jerky 14 år siden
Attack Of The Clones - 3/10
Revenge Of The Sith - 8/10
#3004 Skeloboy 14 år siden
#3005 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3006 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#3007 Batsy 14 år siden
#3008 Skeloboy 14 år siden
#3009 wimmie 14 år siden
Haha...kunne ikke have sagt det bedre selv...og er ganske enig :)
#3010 evermind 14 år siden