3010# Tja er enig med dig, men du kender børn de er Jo nybegynder så bliv nå ikke så hård mod ham da han er jo bare et barn. Men hayden og geo Shame on You!!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#3010 Meh, jeg synes nu Anakin var helt ok i Episode III. Fra irriterende snotunge til selvoptaget teenagepivedyr til barnemorder. Hehe.
#3011 Hvorfor må man nu ikke kritisere børneskuespillere? Jake Lloyd er ganske enkelt blandt de allerværste i filmhistorien, så det skal han sgu have smæk for! Rettere sagt - hans forældre skulle nok have holdt ham i kort snor. Hehe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg havde skam også anmeldt givet alle 3 film stjener, da jeg lige har genset dem igen i forbindelse med Zulus rerun!
Her er anmeldelserne samlet: Star Wars: Episode I - The Phantom Menace 6/10 Star Wars: Episode II - Attack of the Clones 7/10 Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith 9/10
I dag bliver det et gensyn med Star Wars: Episode IV - A New Hope
The Phantom Menace - 5/10 Attack Of The Clones - 3/10 Revenge Of The Sith - 8/10 A New Hope - 10/10 The Empire Strikes Back - 10/10 Return Of The Jedi - 9/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ja, Hayden hankede heldigvis noget op i Anakin i Episode III og blev dejligt gemen, men i II'eren stod det godt nok også sløjt til med ham.
Heldigvis husker jeg det, som om Ewan til gengæld var faldet bedre til i rollen som Obi-Wan, og det var jo ret fantastisk, at Jar Jar faktisk startede klonkrigene. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
1) Revenge of the Sith (10/10) 2) Attack of the Clones (10/10) 3) The Empire Strikes Back (10/10) 4) The Phantom Menace (8/10) 5) Return of the Jedi (8/10) 6) A New Hope (8/10)
#3011 Batsy 14 år siden
#3012 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3011 Hvorfor må man nu ikke kritisere børneskuespillere? Jake Lloyd er ganske enkelt blandt de allerværste i filmhistorien, så det skal han sgu have smæk for! Rettere sagt - hans forældre skulle nok have holdt ham i kort snor. Hehe.
#3013 Batsy 14 år siden
#3014 Lord Beef Jerky 14 år siden
#3015 MMB 14 år siden
Her er anmeldelserne samlet:
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace 6/10
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones 7/10
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith 9/10
I dag bliver det et gensyn med Star Wars: Episode IV - A New Hope
#3016 Lord Beef Jerky 14 år siden
The Phantom Menace - 5/10
Attack Of The Clones - 3/10
Revenge Of The Sith - 8/10
A New Hope - 10/10
The Empire Strikes Back - 10/10
Return Of The Jedi - 9/10
#3017 evermind 14 år siden
Heldigvis husker jeg det, som om Ewan til gengæld var faldet bedre til i rollen som Obi-Wan, og det var jo ret fantastisk, at Jar Jar faktisk startede klonkrigene. :P
#3018 dyg 14 år siden
Attack Of The Clones - 2/10
Revenge Of The Sith - Jeg orker ikke at se mere / 10
#3019 BN 14 år siden
i prioritets-rækkefølge:
1) Revenge of the Sith (10/10)
2) Attack of the Clones (10/10)
3) The Empire Strikes Back (10/10)
4) The Phantom Menace (8/10)
5) Return of the Jedi (8/10)
6) A New Hope (8/10)
#3020 Skeloboy 14 år siden
Der er også vigtigt at notere sig, at alle barnestjerner helt tilbage til Jack Coogan, har været fuldstændig klar over, at de var på arbejde