Den er nok ikke helt så sjov-sjov som Apatow-filmene, men dog meget i samme stil. Andy Sambergs rolle er sådan lille-til-medium. Han spiller Paul Rudds homoseksuelle bror der giver ham "score"-tips :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så fik jeg endelige set den nye smølfe film. Hold da op den er flot, jeg må indrømme at jeg er imponeret, jeg tager hatten af for canadieren. Er totalt enige i at den fortjener en Oscar for effekter, ingen tvivl der, skuespillet er ikke helt i toppen syntes, mens historie er fesen, den skulle de have piftet op, da den ender med at blive lidt langtrukken og noget forusigeligt.
Sad og tjekkede enkelte scener fra Coraline igår i 3D. Må nok sige at det ikke imponerer mig det fjerneste. Farverne er helt fucked, og 3d effekten ser mærkelig ud på mit tv. Men det ser nok sjovere ud oppe på lærredet. Det må jeg lige prøve en af dagene. Indtil videre tror jeg bare det giver anledning til irritation og hovedpine. Men der var da 4 par briller med, så jeg kan dele pinslen med andre ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3036 Den 3D version som findes på disc er anaglyph og det er ikke særlig godt. Alle farver er netop fucked. Det er først den "nye" 3D teknik, som er på vej, som skal "kunne noget". Vi får se :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
´kay... Så må jeg jo vente. Var sku bare lidt skuffet og Obersten brokkede sig indtil hun fandt vej tilbage til Facebook og lukkede i. Ingen salg i det!
Nu har jeg Benjamin Button og Outlander liggende til weekenden. Det kan jeg så glæde mig til i stedet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3031 BN 14 år siden
Nåja, tak for påmindelsen. ;-)
#3032 wimmie 14 år siden
Den er nok ikke helt så sjov-sjov som Apatow-filmene, men dog meget i samme stil.
Andy Sambergs rolle er sådan lille-til-medium. Han spiller Paul Rudds homoseksuelle bror der giver ham "score"-tips :)
#3033 MMB 14 år siden
#3034 Kiksmann 14 år siden
Så fik jeg endelige set den nye smølfe film. Hold da op den er flot, jeg må indrømme at jeg er imponeret, jeg tager hatten af for canadieren. Er totalt enige i at den fortjener en Oscar for effekter, ingen tvivl der, skuespillet er ikke helt i toppen syntes, mens historie er fesen, den skulle de have piftet op, da den ender med at blive lidt langtrukken og noget forusigeligt.
Men jeg vil stadig heller have et hus i wow ;)
4/6
#3035 filmz-Narniabæver 14 år siden
Historien om Corleone familien fortsætter, og der er mere drama og spænding denne gang med smukke scener fra bl.a. Cuba og Nevada.
Som sagt en af de bedste fortsættelser.
10/10
#3036 davenport 14 år siden
Sad og tjekkede enkelte scener fra Coraline igår i 3D. Må nok sige at det ikke imponerer mig det fjerneste. Farverne er helt fucked, og 3d effekten ser mærkelig ud på mit tv. Men det ser nok sjovere ud oppe på lærredet. Det må jeg lige prøve en af dagene.
Indtil videre tror jeg bare det giver anledning til irritation og hovedpine. Men der var da 4 par briller med, så jeg kan dele pinslen med andre ;)
#3037 filmz-Bruce 14 år siden
#3038 davenport 14 år siden
Nu har jeg Benjamin Button og Outlander liggende til weekenden. Det kan jeg så glæde mig til i stedet.
#3039 filmz-Bruce 14 år siden
#3040 davenport 14 år siden