well. not much to say isnt ther? men terminator III OWNER DEN HER FILM, og hvor blev Weller af ): ? hvorfor skulle han ik være med? OG hvorfor den lamme historier og de ninja cyborgs der dumme som døre!
det eneste plus som det eneste minus ved 2 eren er de har Main them'et fra 1 eren af fanme et fedt stykke musik!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#5328 ingen karakter?? Men det eneste fede ved Robocop 3 synes jeg er hans opgradering til sidst :) ellers vil jeg egentlig give dig ret i at T3 er bedre selvom den heller ikke er noget specielt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#5321 knipsknips 14 år siden
Fantastisk at en så ung knægt (Bale) kan spille så godt. Vel ikke nået at sige til han er blevet en så stor filmstjerne som han er idag !
5/6
#5322 Skeloboy 14 år siden
Har lige set Blå Mænd på TV2...det skulle jeg ikke have gjort.
Fandeme en dårlig film
1/10
#5323 knipsknips 14 år siden
Ganske underholdende animations film, især Rhino, hamsteret i sin plastik bobbel er ganske sjov.
4/6
#5324 Åkepool 14 år siden
Rettelse, der er to der skal ha' vasket munden med sæbe :)
He he, ja det er også det jeg nærmest vasker min mund med, hver dag :)
Meget enig.
#5325 knipsknips 14 år siden
Efter jeg så den for ANDEN (!!!) gang igår, undrer det mig over at jeg ikke har skaffet mig af med den for langt tid siden.
Middelmådig action og elendig skuespil.
1/6
#5326 MOVIE1000 14 år siden
#5327 knipsknips 14 år siden
#5328 Batsy 14 år siden
well. not much to say isnt ther? men terminator III OWNER DEN HER FILM, og hvor blev Weller af ): ? hvorfor skulle han ik være med? OG hvorfor den lamme historier og de ninja cyborgs der dumme som døre!
det eneste plus som det eneste minus ved 2 eren er de har Main them'et fra 1 eren af fanme et fedt stykke musik!
#5329 MOVIE1000 14 år siden
#5330 Batsy 14 år siden
Robocop
2-3/ Stjerner, pågrund af det du siger og musikken, og humoren som stadig er der!