Gravatar

#5351 jessup 14 år siden

Boy A

To drenge har dræbt en jævnaldrene-Den ene af dem af morderne skal ud i samfundet (med falsk idenditet) efter fængselsophold. Hvordan klare han sig ? passer han ind og hvordan modtager samfundet ham?

Gid filmen var bedre, mange ting halter dog godt skuespil i de 2 hovedroller.

3/6
This is just until June
Gravatar

#5352 misuma 14 år siden

Kun 3/6 til Boy A? Nærige hvalp! ; )

Sad og slugte alt ekstramaterialet til Kickass, ganske interessant.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5353 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg siger også 5/6 til Boy A!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5354 rammy 14 år siden

#5351 Enig med dig vedr Boy A - 3/6 er dog for meget. Alt for klichepræget selskab og forudsigeligheden er sønderrivende. 2/6 udelukkende på grund af skuespillet.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5355 Lord Beef Jerky 14 år siden

Grrrrr!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5356 rammy 14 år siden

Så, så lille hund - hent så bolden ;D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5357 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hvad sker der lige for hundesammenligningerne i denne tråd... den ene er en nærig hvalp, og den anden er en lille hund =o
Gravatar

#5358 chronaden 14 år siden

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5359 rammy 14 år siden

#5357 Jamen du knurre jo af mig :)
Gravatar

#5360 Lord Beef Jerky 14 år siden

Og jeg gør det gerne igen! GRRRRR!

Skriv ny kommentar: