Først og fremmest synes jeg at dialogen er gumpetung - scenerne ofte fine men dialogen too much on the nose.
Slutningen is a given. Samfundet vil aldrig tilgive ham den dør åbnes aldrig.
Plottet med dets flashback skal gøre os i tvivl om han har begået forbrydelsen? eller skal vores sympati kompliceres eller anden måde udfordres? intet af det interessere mig.
Han har ingen modstand i hverdagen alle er flinke som ind i helvedets indtil samfundets foragt rammer ham.
Han redder en andes liv - alt i filmen peger på at han er typen der vil gå den ekstra mil for andre. Er det ironisk at samfundet husker ham for forbrydelsen og ikke heltegerningen? er det ironisk at hans heltegerning sætter han anonymitet på spil?
#5361 chronaden 14 år siden
0/6
#5362 rammy 14 år siden
#5363 Twister 14 år siden
Mine karaktere til filmene:
RoboCop - 8/10
RoboCop 2 - 6/10
RoboCop 3 - 3/10
#5364 Lord Beef Jerky 14 år siden
#5365 Kruse 14 år siden
#5366 Sweetiebellefan 14 år siden
Nå, The Nightmare Before Christmas
Den klassiske fortælling om Jack Skellington der holder jul i stedet for Halloween, men ønsket går næsten gal.
Typisk Tim Burton med grotesk humor, og smukke dukkepiger.
10/10
#5367 evermind 14 år siden
Helt enig, Bæver - en af mine all time favoritter!
#5368 knipsknips 14 år siden
Har filmaften hvor vi ser alle de tre gamle.
Men 5/6 til den her.
Glæder mig til at gense Empire strikes back helt klart den bedste som jeg husker.
#5369 jessup 14 år siden
Slutningen is a given. Samfundet vil aldrig tilgive ham den dør åbnes aldrig.
Plottet med dets flashback skal gøre os i tvivl om han har begået forbrydelsen? eller skal vores sympati kompliceres eller anden måde udfordres? intet af det interessere mig.
Han har ingen modstand i hverdagen alle er flinke som ind i helvedets indtil samfundets foragt rammer ham.
Han redder en andes liv - alt i filmen peger på at han er typen der vil gå den ekstra mil for andre. Er det ironisk at samfundet husker ham for forbrydelsen og ikke heltegerningen? er det ironisk at hans heltegerning sætter han anonymitet på spil?
Ellers en fin film
#5370 knipsknips 14 år siden
6/6
SÅDAN !!