Gravatar

#5381 jessup 14 år siden

#5379 er selv meget glad for den - glæder mig til gensyn.
This is just until June
Gravatar

#5382 misuma 14 år siden

Så mere ekstramateriale fra Kickass - Som en der nyder at tegne fandt jeg materialet om Kickass tegneserien ganske spændende og oplysende.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5383 Bobby Singer 14 år siden

knipsknips (5370) skrev:
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes

6/6

SÅDAN !!

Wauw sikke en anmeldelse!

#sigh#
Idjit
Gravatar

#5384 Kiksmann 14 år siden

The_Krip_Keeper (5383) skrev:
knipsknips (5370) skrev:
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes
6/6
SÅDAN !!

Wauw sikke en anmeldelse!
#sigh#

Der er bare nogen som ved hvordan det skal formuleres, kort og kontant!!

The Cove

En dokumentarfilm som viser den negative side af japansk fiskeri, specielt med fokus på delfin fiskeri.

Nu vil jeg med det samme sige at jeg ikke er den store fan sådanne produktioner. Jeg syntes ofte de bærer lidt for meget præg af at de er alt for velproduceret, nogen manipulere med sandheden mere end andre for at opnå lige netop den effekt som de ønsker.
Nå men når det nu er sagt, er det jo oftes nogle gode og aktuelle emner som der kommer i søgelyset når disse film dukker op, denne er ingen undtagelse.
Denne rammer ikke plet ved mig.

5/10

Ponyo

Guldfisken Ponyo (en pige fisk) forelsker sig i en menneske dreng, og vil gøre alt for at være sammen med ham.

Ja det lyder jo som noget vi har hørt før, det som er den store undtagelse er at det Hayao Miyazaki som har sat sit magiske præg på filmen.
Filmen har det sædvanlige eventyr univers, fyldt med et forunderligt person galleri og elskværdige figuer.
Den er flot tegnet, historien fanger og man acceptere tingene som de er. Den er ikke helt på højde med Chihiro, men klart på højde med Det levende slot.
Det er dejligt at se der kommer flere at Miyazaki's film på det danske markede, men kunne håbe at de bliver oversat for det yngste publikum, og for det ældre at de lader det originale soundtrack blive.

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5385 elwood 14 år siden

Yarrrr genså lige A Knight tale på Blu-Ray i weekenden, yderst underholdende film stadigvæk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5386 MMB 14 år siden

Harry Potter and the Philosopher's Stone (gensyn)
Jeg blev faktisk rigtig positivt overrasket ved gensynet af denne film! John Williams score er fuldstændig fantastisk, og på trods af at The Lord of the Rings scoren også var fantastisk, så føler jeg, at John Williams burde have nappet oscaren her. Hedwig's Theme er noget af det bedste filmmusik nogensinde.
For at komme tilbage til selve filmen, så blev jeg også positivt overrasket over klipningen. Filmen er utrolig godt skruet sammen, og jeg føler, at alle de vigtigste ting er med i filmen, og der er tilpas meget af de forskellige ting. Skuespillet er udemærket, og især Robbie Coltrane er god. Rubert Grint spiller også rigtig fine, mens Daniel Radcliffe og Emma Watson spiller okay, uden at være fantastiske.
Generelt flyver tiden af sted, og selvom filmen varer 2,5 timer, så bliver den aldrig kedelig. Dog mangler filmen den dybde, som bøgerne besidder.

8/10
Gravatar

#5387 MMB 14 år siden

Harry Potter and the Chamber of Secrets (gensyn)
Hvor jeg var positivt overrasket over Harry Potter and the Philosopher's Stone, så blev jeg skuffet over Harry Potter and the Chamber of Secrets. Selve starten er rigtig god, og mødet med The Burrow er forrygende, og Julie Walters spiller rigtig godt.
Dog er der irritationsmomenter i filmen, hvilket også var tilfældet i bogen, som Dobby, der er mere irriterende i filmen end i bogen, og Gilderoy Lockhart irriterer mig meget.
Når det er sagt, er der dog stadig mange gode momenter med: Quidditch kampen, mødet med familien Weasley og timerne. Dog virker duellen med basilisken desværre ikke særlig godt, og Voldemort bliver aldrig skræmmende.

6/10
Gravatar

#5388 Sweetiebellefan 14 år siden

Free Willy 2

Et godt gensyn med Willy efter 15 år.

Denne gang truer et olieudslip Willy og hans familie, og Jessie møder sin lillebror.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5389 misuma 14 år siden

Ved et tilfælde kom jeg til at se serien Modern Family. Hvorfor har I ikke sagt at jeg skal følge med i den, you people!

Fandt den faktisk forbavsende morsom, Ty Burell er konge og det er skønt at se Ed O'neil igen.

5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5390 Åkepool 14 år siden

misuma (5389) skrev:
Ved et tilfælde kom jeg til at se serien Modern Family. Hvorfor har I ikke sagt at jeg skal følge med i den, you people!

Den serie har jeg, siden jeg så et par klip fra den, overvejet at anskaffe mig på dvd, når der en dag er penge på kontoen. Så du siger altså at den er pengene værd?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: